Nyitólap Profilom Regisztráció Kilépek Belépés
                                                                MAGYAR BLITZKRIEG OLDAL                                 

                                                                       Magyarország a hősök nemzete, Németország az erényt, Franciaország a szabadságot,
                                                                               Olaszország a dicsőséget képviseli a nemzetek sorában. Magyarország a hősiesség megtestesülése.
Victor Hugo


[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 3 / 4«1234»
A fórum moderátora: hungaryblitz, Rolesz 
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » Térképszerkesztő (Térképszerkesztővel kapcsolatos kérdések és válaszok)
Térképszerkesztő
[HRA]hungaryblitzDátum: Csütörtök, 2010-04-01, 20:03 | Üzenet # 31
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Az erősítés hívása:
A térképszerkesztőben elhelyezed az egységet amit majd erősítésnek szeretnél. Oda helyezed ahol szeretnéd hogy megjelenjen. Na most ez ha nem embereket hanem autót tankot stb jelent akkor a játék motor miatt nem lehetséges hogy épületből jön ki. Viszont meg lehet úgy oldani mintha..
Na de most ott tartunk hogy elhelyezted az egységet a megfelelő helyre. Most ha kétszer kattintasz az egységre akkor megjelenik egy properity nevezetű ablak itt lehet az adott egység jellemzőit beállítani, és itt most kell adni az adott egységnek egy un. script ID-t ez egy szám érték 0-felfelé de javasolt 10000 alatt maradni. Most mondjuk legyen ez az érték 101. beírod aztán enter, és ablak bezár. Most megnyitod a REINFORCEMENT GROUP fület.
Ebben az ablakban készítesz egy új csoportot, vagyis megnyomod a new group gombot, a felugró ablakba beírod az egység számát vagyis 101, ablak bezár. Most a REINFORCEMENT GROUP felső ablakában megjelenik a 101, ezt kijelölöd és az ablak alsó felén megnyomod az ADD GROUP WITH SKRIPT ID feliratú gombot, a most felugró ablakba ismét beírod hogy 101, ablak bezár és ezzel beállítottad az egységet a szerkesztőben hogy hívható legyen.
Megjegyzés ha több egységet akarsz egyszerre hívni akkor mindnek legyen a script száma azonos, ha többször más időpontban vagy más feltételek teljesülése esetén szeretnél egységeket hívni akkor ahány féle annyi skript számot kell írni.
Remélem eddig érthető.
És akkor most jön a skript: (lua)
Script fájlban a LandReinforcement(101); parancs hatására fog megjelenni a 101 script számú egység(ek).
Na de hogy mikor vagy milyen feltétel teljesülése esetén az már egy külön tanulmány........
Az általad említett térképen a F500 és F600-as négyzetek az úgynevezett skript area tool-ok vagyis a scripthez rendel területek ezek beállítása a térképszerkesztő Map Tool fülét megnyitva lehetséges. Ezek a területek arra szolgálnak hogy hozzájuk kössünk valamilyen történést.
Például ha adott számú egység elérte az F500-as területet akkor kell történnie valaminek, mondjuk erősítés jön vagy elkezdődik egy ellentámadás,stb.
Javaslom hogy a SEGÉDPROGRAMOK közül töltsd le a LUA script Buildert. Ez egy egyszerű script generátor a legegyszerűbb funkciókkal,
valamint az oktató programok között találsz leírásokat a script parancsokról funkciókról.
Az az igazság hogy sokkal egyszerűbb megcsinálni mint elmondani vagy leírni. wink
 
[KwK]-Pz_VIDátum: Csütörtök, 2010-04-01, 21:22 | Üzenet # 32
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kösz a segítséget. Én ezekat a sima erősítéses dolgokat értem mert jó "tanárom" volt és jópár saját készítésű pályám is van már amivel nemcsak a klán, de sok külföldi is játszik. Éncsak azt nem értem még, hogy, hogy lehet az hogy a a gyárból kapjak erősítést nem szó szerint belőle persze. Ez az az f500 meg f600 dolog. Lua dolgot értem mert van lua editorom és szoktam a pályáimhoz írni, de a church luájában láttam, hogy

function Factory()

-- Player 0 D --

if (IsPlayerPresent(0)==1) then

if((GetNUnitsInArea(0, "F500") > 0) and (GetObjectHPs(500) > 100 ) and (GetObjectHPs(501) > 100 )) then
local num1d = RandomInt(4) + 360;
LandReinforcement(num1d);
end;

end;
-- Player 0 end --

-- Player 1 D --

if (IsPlayerPresent(1)==1) then

if((GetNUnitsInArea(1, "F500") > 0) and (GetObjectHPs(500) > 100 ) and (GetObjectHPs(501) > 100 )) then
local num2d = RandomInt(4) + 370;
LandReinforcement(num2d);
end;

end;
-- Player 1 end --

-- Player 2 D --

if (IsPlayerPresent(2)==1) then

if((GetNUnitsInArea(2, "F600") > 0) and (GetObjectHPs(600) > 100 ) and (GetObjectHPs(601) > 100 )) then
local num3c = RandomInt(4) + 240;
LandReinforcement(num3c);
end;

end;
-- Player 2 end --

-- Player 3 D --

if (IsPlayerPresent(3)==1) then

if((GetNUnitsInArea(3, "F600") > 0) and (GetObjectHPs(600) > 100 ) and (GetObjectHPs(601) > 100 )) then
local num4c = RandomInt(4) + 250;
LandReinforcement(num4c);
end;

end;
-- Player 3 end --

end;

Így van benne. nekem csak ezt szeretném tudni, de kösz a részletes magyarázatot.

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Csütörtök, 2010-04-01, 21:41 | Üzenet # 33
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Quote (|KwK|-Pz_VI)
if (IsPlayerPresent(0)==1) then

if((GetNUnitsInArea(0, "F500") > 0) and (GetObjectHPs(500) > 100 ) and (GetObjectHPs(501) > 100 )) then
local num1d = RandomInt(4) + 360;
LandReinforcement(num1d);
end;

OKÉ akkor például ez részletesen a következőt jelenti:
ha a (0. JÁTÉKOS EGYSÉGEIBŐL 0-NÁL TÖBB EGYSÉG VAN AZ F500-AS MEZŐBEN) ÉS (AZ 500-as obijektum hp-pontja kissebb mint 100) ÉS (AZ 501-es obijektum hp-pontja kissebb mint 100) akkor jön erösitésként a num1d-ként meghatározott egység.
A num1d viszont egy véletlen változóval a RandomInt(4)+ 360 nal van meghatározva.
ez azt jelenti hogy a 360-as script id vel jelölt egységek közül véletlenszerűen 4-et választ ki a gép és azt teszi le.
A RandomInt funkció elég bonyolultá teszi a skriptet de multiban ettől lesz élvezetesebb a játék. Ha egyszerűbben akarod megírni akkor a local num1d = RandomInt(4) + 360; sort kihagyod és a LandReinforcement(num1d); helyett beírod : LandReinforcement(360); ekkor esetleg a térképszerkesztőben más egységeket teszel a 360-as script ID -be.
Én kizárólag single missiókat csinálok és igazság szerint nem is használom a RandomInt funkciót, ha további tudásra lenne szükséged a véletlen funkciókkal kapcsolatban akkor van hozzá angol nyelvű leírás, sőt ha jól emlékszem magyarázós bemutató is.

 
RömiDátum: Kedd, 2010-08-24, 02:14 | Üzenet # 34
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hali mindenki =)

válalok pályák készítését a HRA Mod kiegészítésével....megvan minden, csak a HRA repcsiket nem tudom berakni a térképbe, az összes többi repcsi megvan....
a másik.....azok a hidak....hogy tudom megcsinálni, h át is menjenek rajta???egyszer idegemben össze-vissza kattingattam és sikerült, de azóta se jöttem rá a fortélyra...

a pályákhoz visszatérve...tudok mutatni anyagot is róla...vannak mini mapjaim, amiken gyakorlom a pályák készítését ( a scriptekhez nem értek )

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Csütörtök, 2010-08-26, 23:20 | Üzenet # 35
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
A HRA repcsik ugyan ott vannak ahol a többi de csak akkor látod őket a legördülő listákban ha a térképet a HRA modban nyitottad meg. Ha mégsem látnád őket akkor valami telepítési hibád van. Ha lesz egy kicsit több időm a hétvégén csinálok egy képes magyarázós bemutatót a hidakról is.
 
TaurusDátum: Hétfő, 2010-08-30, 00:05 | Üzenet # 36
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hello! Olyan segítséget kérek hogy a blitzkrieg2 ben hogyan kell beírni a kódokat?? Az megvan hogy 0 megnyom utánna @Password("Panzerklien") utánna @God(0,1) beírom s nem történik semmi! A segítséget megköszöném!!
Üdv
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2010-08-30, 19:12 | Üzenet # 37
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Ez a kód a BK1-hez jó a BK2-höz nem. Én a BK2-őt nem is tudom hogyan kell ezért javaslom az SG-FÓRUMON a BK2 topicban kérdezni: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1079194979 Vagy a honlapok katalógusa menüben az orosz fórumokat felkeresni.
 
harang9Dátum: Vasárnap, 2010-09-26, 11:17 | Üzenet # 38
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia! Egy kérésem volna A BK2 Map Editorjához tudsz valamilyen használati utasítást adni/írni?
nagyon megköszönném
Üdv
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Vasárnap, 2010-09-26, 19:16 | Üzenet # 39
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Sajnos nem lásd az előző üzenetemben található linket.
 
gooooliathDátum: Vasárnap, 2010-11-07, 19:39 | Üzenet # 40
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Kitüntetések: 0
Hírnév: 2
Állapot: Offline
sziasztok! azt szeretném multi player mapon létre hozni h a térképen bizonyos helyeket uralva a játékosok bizonyos idönközönként erösitést kapjonak! pl...egy hidföállás,amit ha valamelyik fél ural azaz rajta áll egy egységgel akkor minden 10 percben ezáltal erösités jöjjön. De ha elveszti a hidföállást akkor ne jöjjön az erösités,hanem az aktuális csapatnak számolja tovább az erösitést!....nos tud valaki segiteni ebben?
 
ssellvaaDátum: Vasárnap, 2010-11-07, 21:47 | Üzenet # 41
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv mindenkinek!

Úgy látom már többen is kérdeznek hozzám hasonlóan a Bk2 térképszerkesztőjével kapcsolatban.
Korábban nekem is sok problémám volt a Multiplayer pályák beállításaival. Mostanra kibogoztam az egészet, legalábbis működik ahogy kell úgyhogy szívesen segítek azoknak akik elakadtak csak kérdezzetek! cool
Hangsúlyozom, hogy csak Multiplayer pálya szerkezeti felépítésében tudok segíteni. A singleplayer pályák script stb. problémáihoz egyáltalán nem értek. wink

Az üzenetet módosította: ssellvaa - Hétfő, 2010-11-08, 09:17
 
gooooliathDátum: Hétfő, 2010-11-08, 08:20 | Üzenet # 42
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Kitüntetések: 0
Hírnév: 2
Állapot: Offline
de te különben játszol blitzkrieg 2 multit? mert én szívessen ki próbálnám magam egy multiban....irj!
 
ssellvaaDátum: Hétfő, 2010-11-08, 09:39 | Üzenet # 43
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Leginkább a bátyámmal szoktunk grandiózus csatákat vívni, de azt is csak télen mikor rossz az idő és ezzel töltjük a hétvégi estéket. Már vagy fél éve nem játszottam. Mindenesetre kevésnek bizonyult az a néhány elérhető multis pálya, úgyhogy nekiláttam egy két saját tervezésűnek. Persze egyik sem lett még kész, mivel csak nemrég jöttem rá az alap szerkezeti beállításaira.
Ha bratyó nem ér rá akkor szoktam nyomulni a nival.net-en idegenek ellen, de ez annyira nem szórakoztató mert nagyon agresszív és élvezhetetlen játékmenetet diktálnak. Tesómmal saját szabályrendszert dolgoztunk ki, hogy élvezetesebb legyen a játék (pl. az első 10percben tűzszünet van védelemépítés céljára, vagy az első x percben nem használunk légitámogatást, stb.). Szóval jobb szeretjük a hosszú, nehéz és óriási csatákat ahol minden lehetőség ki lett aknázva. A netes arcok leginkább arra mennek rá, hogy 3 perc alatt véget érjen a játék (kezdés után pl. azonnal zuhanóbombázókat küldenek az egy szem engineer kocsi ellen, hogy ne lehessen megjavítani a kulcsépületeket, ezután pedig 5 light tankkal átvágtatnak a térképen és a kezdő bázist támadják, szóval az egész játék azon dől el ki tudott gyorsabban kattintgatni. wacko

Ha valaki jobb szereti a kicsit építgetősebb, sakkozós játékmenetet az ellen szíves vezetem a csapatokat. smile

 
gooooliathDátum: Hétfő, 2010-11-08, 17:13 | Üzenet # 44
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Kitüntetések: 0
Hírnév: 2
Állapot: Offline
no akkor te vagy az én emberem!!! én pontossan igy vagyok vele!..hanem,blitzkrieg 1??? én abban utazom mostanában és kitünö csatáink vanank a haverokkkal..melyik blitzkrieg 2 részt tolod? az alap játékot? én valamiért ne mbirok játszani a nival neten..nem enged fel..no igaz,,mahis a játékom ..kalóz verzió...
 
ssellvaaDátum: Hétfő, 2010-11-08, 20:49 | Üzenet # 45
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nekem eredeti a játék, manapság már nem vészes az ára. BK2 Anthology DVD asszem 1500Ft az Electro Worldben. smile
Persze nem gond a kalóz sem, bratyóm is azzal tolja, de nagyon fontos, hogy 1.5-ös Patch legyen hozzá mert ellenkező esetben nem tudsz belépni a nival.net-re.
 
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » Térképszerkesztő (Térképszerkesztővel kapcsolatos kérdések és válaszok)
Oldal 3 / 4«1234»
Keresés:


 Copyright Hungaryblitz
by Gabgames