Nyitólap Profilom Regisztráció Kilépek Belépés
                                                                MAGYAR BLITZKRIEG OLDAL                                 

                                                                       Magyarország a hősök nemzete, Németország az erényt, Franciaország a szabadságot,
                                                                               Olaszország a dicsőséget képviseli a nemzetek sorában. Magyarország a hősiesség megtestesülése.
Victor Hugo


[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: hungaryblitz, Rolesz  
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » GZM7 (GZM7 MOD-ról minden)
GZM7
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:37 | Üzenet # 1
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Ma az orosz "elvtársak" megjelentették a GZM7 Red Me fájlt ime egy durva google fordítás, igaz csak részletek mert a teljes anyag 82 oldal.

Bemutatkozás:
Elvtársak a harcban! GZM 7 is, hogy módosítják a stratégia (taktika) valós
time "Blitzkrieg 1" a társaság "Niva" történt a második világháború után.
A hetedik változat GZM három éven belül létre alapuló ötödik verziója a mod-válogatott
több mint két tucat ember, főleg a közösség tagjainak BlitzUnion.
Persze, a játék motorja ezúttal nagyjavítás elavult, de mi volt oka, hogy továbbra is
ebben az irányban működik. Az a tény, hogy abban az időben nem volt a legjobb platform
real-time szimulációja nagy csaták, hanem a második világháborúban. És
abban a pillanatban, ebben a fülkében, még a második része a "villámháború" nem sikerült
versenytársa, az első részt, nem beszélve más, nagyobb horderejű projektek (Sudden
Strike 3: Arms for Victory, tisztek, stb.) Többé-kevésbé sikeres RTS a témában (a második
Világ, COH) eltérő mértékű ellenségeskedést, és ezért nem állíthatja
cseréje "Blitzkrieg 1". Éppen ezért, miután GZM verzió 5,55 2006-ik évben, akkor
úgy döntött, hogy a projekt további fejlesztésére, mivel az új alternatív platformok
rekonstrukció nagy küzdelem a második világháború, és így rendelkezésre álló modding, és nem jelennek meg.
Tűztük ki magunknak néhány nagyon kihívó célokat, de azt mondhatjuk teljes bizonyossággal
, hogy legtöbbjük találkoztunk, és teljesítményét a többit majd csak egy kérdés
idő:
1. Lásd a történelmi második világháború során az összes jelentős színház: a Szovjetunió, a Nyugat-és Kelet -
Európa, Skandinávia, Távol-Kelet, Észak-Afrika, a Csendes-színház.
2. Fordítsa meg a lehető legrealisztikusabb a motor "Blitzkrieg 1",
folyamata harcok második világháború. Ez a cél alá van rendelve, hogy a park létesítmények és egységek,
hoztunk létre. Ezen kívül fontos része a projekt alkalmazása új
harci rendszer, ami sokkal közelebb RTS "Blitzkrieg 1" fogalmára Wargame.
Mindez azt jelenti a legnagyobb reális (ha lehet), hogy az tükrözze a teljesítmény jellemzői az egész
katonai felszerelések és fegyverek.
3. Hozzon létre egy univerzális erőforrás-alapok létrehozásához új térképek és fejezetek, valamint a
virtuális enciklopédia a "jár" mutat fegyverek a második világháború óta.
4. Nézze meg, mit tett a Szovjetunió a legnagyobb hozzájárulása a fasizmus felett aratott győzelme az egész világon.
És igaz, hogy mutassa be, hogyan lehet a motor "Blitzkrieg 1", "ahogy volt"
mester védelmében "liberális-demokratikus" vagy "westernization", egy pont
view (ahogy a németek dobta hús ")," rezunistam "és egyéb nyilvános.
5. A többé-kevésbé helytálló képviselete a második világháború a mai fiatalok, és
érdeklődést keltenek a saját történelmüket.

GZM 7 telepítése előtt, olvassa el
technikai információk a következők:
Konfigurációs mód:
Maud tartalmaz: 1) A fájlok aktuális divat: (GZMV70Omega.pak, GZMV70Rus.pak,
GZMV70Ger.pak, GZMV70Allies.pak, GZMV70Objects.pak, és GZMV70Effects.pak
GZMV70Humans.pak);
2) Tartók «WaterBridges», «Filmek», «Textes" és "zenei";
3) Teljes readme fájl GZM Mod v.7.00, ön most a kezében;
4) A fájl ailogic.dll - ez nem része a divat. Ez egy fájlt a "Sztálingrád"
AI felelős egység. Ez lehetővé teszi, hogy a szerkezet neprostrelivaemymi. He --
Alapértelmezésben a standard módon (kivéve azokat az eseteket, ha ez hátrányosan
befolyásolja a munkáját a misszió). Ne feledjük, hogy ha alkalmazzák ailogic.dll a multiplayer, de a
ellenfelünk - nem, ez nem lenne összeegyeztethető változata a játék, és a játék nem fog működni.
Ez alapból történő felhasználásra előírt módon és felváltja az eredeti fájl
(mégis, csak abban az esetben, ha a mod van és másolja originla ailogic.dll, lehetővé téve
elkerülő út számos lehetséges hibák vagy használt szabványos Csita).
Rendszer követelmények:
Rendszerkövetelményei a játékot GZM lényegesen magasabb, mint az eredeti
"Blitzkrieg 1". Az operációs rendszer csak a rendszer követelményei
"Blitzkrieg 1".
Minimális konfiguráció: CPU Intel Pentium 2,0 GHz, 1GB RAM,
kártya szintű GeForce 5700 vagy Radeon 9600Pro 256MB videó memória.
A konfigurációs gyengébb, mint ez, nem valószínű, hogy majd elmúlik
kampányt. A legjobb esetben képes lesz játszani a multiplayer.
Normál konfiguráció: Intel Core 2 Duo E4400, RAM: 1,5 GB
kártya szintű GeForce 8600 vagy Radeon 1650Pro 256-512MB videó memória.
Ajánlott konfiguráció: Intel Core 2 Duo E6600, 2GB RAM,
kártya szintű GeForce 8800GT vagy Radeon 4850 512 MB vagy több. Mo VRAM.
Bárhogy is kívánatos, hogy a 12 GB-os merevlemez terület a játékok, divat, idő
fájlok és mentett. Fashion kicsomagolás mérete kb 9,5 GB.
Resource fashion:
ACHTUNG! ACHTUNG! Minden teremtett TEAM GZM RESOURCES
Módosítások (Térkép, Unity, épületek, effektek, utómunka, stb) a
SZELLEMI TULAJDON TEAM GZM, és
Fel lehet használni egyéb módosítását csak az után
Harmonizáció az irányító csapat GZM (első
Összes külföldi modders van szó, és azok módosítását is, a C
Nemzetségnév modders ez a kérdés megoldódik
Az egyszerűsített rendszer).
BlitzUnion 2009
Figyelmeztetés:
ACHTUNG! ACHTUNG! MOU NEM SZÁNT ANY
Üzleti jellegű felhasználásra kell elosztani és szabadon
Gratis!
Mindazonáltal, tekintettel arra, hogy a divat célja a tiszta lelkesedéssel
közel 3 év, és az alkotók tettek hatalmas mennyiségű munka, erőforrások és
ideje, hogy ez a legjobb a legjobb a motor "Blitzkrieg 1". És csak
Tekintettel a jelenlegi gazdasági helyzet áll (pénzügyi helyzete a legtöbb
Tervező hagy sok kívánnivalót), csapat BlitzUnion talált
tisztességes, ami játékos lehetőséget, ha kívánja, hogy támogassa a csapat
Projektgazda lényegesen. Mi szívesen vesznek bármely, szponzorálás. Miénk
részleteket a végén a fájl, ahol az alábbi link a rész -
: "Készítők".
Beállítási mód:
ACHTUNG! ACHTUNG! GZM kell állni a "tiszta" "Blitzkrieg 1", azaz nélküle,
Nem lehet ültetni bármely más MOD-én ezt a példányt
játék.
TOVÁBBÁ erősen ajánlott legalább egyszer a kampányban a párt (fejek
valami 8-a után), hogy tisztítsa meg a dosszié "térképet" és a "forgatókönyv" a mappa "Data". És tudod találkozás
, hogy bemész egy új fejezetet, és új küldetések a térképen nem jelenik meg.
ACHTUNG! ACHTUNG! A probléma a módot állítsd be a játékot, hogy terjesszen
textúra részlet a maximális (nem szűk vagy alacsony), és a tulajdonságai videó
(prametry képernyő \ parameters \ extra ...) célszerű beállítani anizotróp
szűrés, hogy "a választott alkalmazás (és esetleg akkor is, ha néhány paraméter
a leleteket a képen, mint a lila textúrák).
Hoz felszerel egy mod:
1. Győződjön meg arról, hogy a Blitzkrieg 1 (verzió: 1.2) a tiszta, és nincs egyéb módosítások nem
telepítve.
2. Útközben az X: \ Blitzkrieg \ automatikusan másolja az eredeti Blitskrigovsky
file ailogic.dll (ailogicB_dll fogják hívni), valamint egy példányt a "stalingradovskogo" ailogic.dll
(amelynek neve ailogicS_dll). Önnek nem kell csinálni.
3. A jelenlegi paraméterét a közlekedési módok az út X: \ Blitzkrieg
4. Fuss "Blitzkrieg 1" eredeti exe fájlt.
5. A beállítás a játék hozott a textúra részlet maximum.
6. A beállítás a játék fel a játékot Normal nehézségen.
Akkor fuss akármi kampányt.
Nincs kapcsolat FASHION KERESZTÜL MENÜ GAME NEM KELL!
ACHTUNG! ACHTUNG! A telepítés után meg kell kezdeni újszerűen
KAMPÁNY. Nem indul a vnutrimissionnyh megőrzése bezmodovoy vagy régi
verzió! Ebben az esetben GLUCK GARANTÁLT!
ACHTUNG! ACHTUNG! Maud történt a normál szintű komplexitást. Minden más
összetettsége a "rossz" módosítót, és így őket játszani egyáltalán szigorúan
ellenjavallt. Ezért bonyolítja a játékot kell telepíteni
normális.
ACHTUNG! ACHTUNG! Maud létrehozott csak az eredeti "Blitzkrieg 1" és
"Burning Horizon" vagy "ordít vihar" nem fog tökéletesen működni.

FOJT KÖV.......................

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:42 | Üzenet # 2
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Projekt történetében.
History of Fashion GZM öt évre szól. Az egyik változat teszi, csak a hetedik
két és fél év. A munka végzése során, általunk felhozott számos forrásból
történelmi és műszaki irodalom.
Elején volt a projekt meghatározott, 2003-elhagyása után a közelmúltban közzétett
stratégia "Blitzkrieg 1" balra számos pozitív benyomások és több
beteljesületlen remények és vágyak vezetnek a játékban mértékben összhangban állnak a történelmi
valóságot. Mivel a lehetőségét, hogy a modding RTS "Blitzkrieg 1" jók voltak, hamarosan
Az első változatát a divat GZM. Ez volt a korrekció a paraméterek a játék irányába
realizmus, kisebb módosítások a játékmenet nagyon szerény összeg 15 MB.
Mivel a tapasztalatok sikeres volt, akkor több mint egy éve sikerült létrehozni egy új koncepció a küzdelem
rendszer ezt a játékot, valamint adjunk hozzá néhány új forrásokat. Abban az időben még csak
modders szerzett tapasztalatokat, és sokan kaptak munkát.
Így 2005-ben. megjelent GZM 3,07 - első nyilvános változata a mod.
Hozzávetőleges méret - 250 MB. Jelentős változásokat hozott a szabvány cégek
új lapot adnak hozzá. A fő újítás egy új harci rendszer alapján
differenciálása elbocsátások tartomány és a bevezetés történelmileg helyes teljesítmény
paraméter egységek, új egységek (kb. 100) és típusú fegyverek, stb Ez a verzió az érdekelt
ventilátorok számát, a játék, ami aztán segített a létrehozásában a következő verziója a mod.
2006. GZM 5,55 - megosztott második verzió a divat, vált, sőt, teljes
átállás "Blitskriga1" (ami eddig az ukrán kalózok kiadó módok kerülnek forgalomba
úgynevezett Total Conversion). Hozzávetőleges méret - 2,4 GB. A módosítások listája úgy 15
oldal szöveget. Jelentősen továbbfejlesztett harcrendszer, a játék nagyon közel van a
war-game műfaj. Hangolt kronológia valószínűsége és paramétereit megjelenése minden
egységek. Engedélyt számos új térképet, beleértve a random küldetések (az összes kronológiailag
A telek és a kapcsolódó 3 fő kampány), egységek (kb. 300), katonák, hangok, díjak, stb (a
általános, olvasd el a readme részére ez változat).
Változatában 5,55, vállalta azt a nagyra törő feladat: tükrözte a játék (amennyire lehetséges)
Persze a második világháború után a fő a konfliktusban érintett feleknek. És meg kell kezdenie
konfrontáció-án 1936 éve, mert valójában, amikor a spanyol kommunizmus
első találkozás a fasizmus.
Kidolgozásának megkezdése GZM 6.0. ragadta meg, 2007 februárjában. 6.0 lennie kellett volna
5,55 továbbfejlesztett változata, ami már ki új egységek saját design
(50), és helyébe a hibás vagy kifogásolható egységek más projektekkel, fix számos
Kisebb hibákat és a jobb némi álcázás.
2007. nyár. A döntés, hogy dolgozzon GZM 7.0. A számos változtatást vezetett be
build a 6.0. jelentősen meghaladta azt az összeget korábban szerepelt a tervekben. Ezen felül nyitott
lehetőséget, hogy végre valami új ötlet, hogy a korábban használt teljesen
nem tervezett és nem látszik lehetségesnek.

Leírás divat GZM:
1. Új kampányokat.
Alternatív kampány egy sor nagy darabszám
elrendezni, időrendi sorrendben. A fejezetek általában tartalmaz új térképeket,
amelyek többségét jött létre használt GZM, más kártyák is
kiválasztott és igazítani. Sok az eredeti térképek váltották fel újakat, és ha a régi
maradtak, azok nagyon sokat javult. Minden fejezetet használják azokat az egységeket, létesítmények és
gyalogság felel meg a megadott időszakon és a színház.
Mindazonáltal, mivel a szám csak mintegy 130 történelmi térképek, és különben is
számos térképet készített a generátor, akkor néha olyan helyzetben, amikor valahol a
egy térkép egység nem releváns ebben az időszakban, vagy színház, amely esetben a
kérjük, jelentse fel a fórumon, és biztosítja a képernyőről.
Most a teljes lista a fejezetek kronológiai sorrendben a következők:
D - Dinamikus: amely egy kártya + generált a bónuszok.
S - Static: amely több kártyát.
SD - amely több kártya + generált a bónuszok.
Szovjet kampány:
1. Spanyol polgárháborúban (4 kártya) + térkép "Tanítás KOVO 1935-ben.» S
2. Khalkhin Gol 1939. (3 térkép). S
3. Téli háború. Kudarcra van ítélve (2. fejezet, a "Talvisoty, 3 térkép). S
4. Téli háború. Jefremovics Vorosilov támadó. Fejlesztési
5. Június 22. Acél háromszög: Luck, Dubno, Brody (2 kártya). S
6. A Leningrádi terület (Barbarossa hadművelet). Fejlesztési
7. Határokon átnyúló csata (Elnya 41). Fejlesztési
8. Az ellentámadás Moszkva közelében (2 kártya). SD
9. Battle of Poltava. Fejlesztési
10.Letnie harcok alatt Rossosh 1942 júliusában (5 kártya). S
11.Stalingradskaya csatát. Start. Küzdelem a kanyarban a Don (2 kártya). SD
12.Stalingradskaya csatát. Csúcspontját. A csata a város (2 kártya). S
13.Stalingradskaya csatát. Kifejlet. Operation Uránusz. Fejlesztési
14.Operatsiya "ugrik" (3 kártya). S
15.Kurskaya arc. Fejlesztési
16.Orel. Fejlesztési
17.Pravoberezhnaya Ukrajna (Korszuni Sevcsenko-hadművelet) (4 kártya). SD
18.Vozvraschenie a Krímben. Fejlesztési
19.Osvobozhdenie Fehéroroszország (Operation Bagration). Fejlesztési
20.Osvobozhdenie Balkán (Yasso Kisinyov-művelet). Fejlesztési
21.Medal for Budapest (4 kártya). S
22.Osvobozhdenie Lengyelország (Visztula-Odera művelet) (5 kártya). S
23.Vostochnaya Poroszországban. Fejlesztési
24.Nizhne sziléziai működését. Fejlesztési
25.Shturm Berlin (2 kártya). SD
26.Vzyatie Prágában. Fejlesztési
27.Razgrom Kwantung Hadsereg (1 térkép). S
Összesen: 56 történelmi térképek.
Német-fasiszta kampányt:
1. Spanyol polgárháború (5 kártya) + térkép "tanításai a Wehrmacht 1935-ben.". S
2. Lengyelország lerohanása (Operation "Weiss") (2 kártya). S
3. Veresége a lengyel hadsereg. Fejlesztési
BlitzUnion 2009
4. Invázió Norvégia (2 kártya). S
5. A támadás Franciaország (Operation "Gelb") (2 kártya). S
6. Áttörés a Maginot-vonal (Operation "Gelb"). Fejlesztési
7. Blitzkrieg (Operation "Gelb"). Fejlesztési
8. Az első támadás "Afrika Korps" (3 kártya). SD
9. Invázió Görögország (Operation Marita) + lefoglalására Kréta. SD
10. A támadás a Szovjetunió (Barbarossa hadművelet) (3 térkép). S
11.Nastuplenie Leningrádban (Barbarossa hadművelet) (2 kártya). SD
12.Doroga at Szmolenszk (5 kártya). S
13.Operatsiya "Typhoon". Fejlesztési
14.Zahvat Crimea (3 térkép). S
15.Harkov, 1942. Fejlesztési
16. Stalingrad (Operation "Blau") (3 térkép). S
17. "Saturn" a Chira. Fejlesztési
18.Harkov, 1943. Fejlesztési
19.Operatsiya "Citadella". Fejlesztési
20.Korsun, 1944. Fejlesztési
21.Operatsiya Bagration. Fejlesztési
22.Srazhenie itt: Chateau-Salins. Fejlesztési
23.Nastuplenie a Ardennes ( "Nézd a Rajnai"). Fejlesztési
24.Poslednee offenzíva a Wehrmacht ellen. Balaton 1945 (Operation "Conrad III"). Fejlesztési
25.Poslednie tavasz pillanatai ( "Nézd a Rajnai") (5 kártya). S
Összesen: 51 történelmi térképen.
Amerikai-brit kampány:
1. Fighting Norvégiában (Operation "Jupiter") (2 kártya). S
2. A támadás Franciaország. Fejlesztési
3. Operation Compass »D
4. Deblokada Tobruk. Fejlesztési
5. Battle of El Alamein (3 térkép). S
6. Rising Sun: Guadalcanal (5 kártya). S
7. Leszállás Afrikában (Torch hadművelet). Fejlesztési
8. Szicíliai partraszállás (Operation Husky). Fejlesztési
9. Szövetséges támadó Olaszországban. Fejlesztési
10. Leszállás Franciaországban (Operation Overlord) (3 térkép). S
11.Bitva Franciaország esetében, I. rész. Fejlesztési
12.Bitva Franciaország számára, II rész. Fejlesztési
13.Pryzhok át a Rajna (Operation Market-Garden "). Fejlesztési
14.Voshodyaschee V: Fülöp-szigetek (2 kártya). S
15.Oborona a Ardennes (Battle of Tab "). Fejlesztési
16. Rising Sun: Iwo Dzima (1 térkép). S
Összesen: 26 történelmi térképek.

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:59 | Üzenet # 3
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Maud teszi a játékot a következő főbb változások, kisebb változtatások
annyi, hogy sorolja fel teljesen
lehetséges. Please - olvassa el figyelmesen, és
akkor a szerzők nem kapnak hülye kérdéseket.
6. Egységek és létesítmények.
1. Egy divat GZM 7 jelen vannak szinte minden 3D-s gyártási modell páncél
és légi járművek valamennyi főbb háborús felek a második világháború. Aligha létezik a világon
legalább egy ilyen projekt számos háromdimenziós modellezési technikákat, és nem valószínű, hogy
valaha is létezni fog egyáltalán, de semmit nem lehet kizárni.
További információk a összetételéről egységek a hadviselő felek fognak tárgyalni a szakaszban.
2. Eger egységek hozzák összhangba a történelmi hitelesség:
figyelembe kell venni nem csak a vastagsága és szöge a legnagyobb a prognózis bronelistov, de a
jelenléte nyílások, fedelek, protivokumulyativnyh képernyők (például a Pz.Kpfw IV Ausf.N vagy
StuG 40 F / 8), valamint a minőségi csepp a páncél hiánya miatt, vagy a dopants
romlás folyamat, amely szintén kihat a gazdasági életképesség (legjobb példa --
King Tiger és IS-1 / 2 a korábbi modellek).
3. Mellett a túlélés, az egész technológiai rebound beállításokat. Ezért, továbbá
túlélést és a páncél vastagsága jelentős szerepet játszik a lejtőn bronelistov. Így például a Párducok
Jelentős előnnyel a Tigris, valamint a T-34 a T-28E.
4. Paraméterek sebességre tornyocska, BBT adni a valóság, hogy miként
lehetséges (például a Tiger és Panther torony fordulva lassan sajátosságai miatt
hajt, de a Pz.Kpfw IV Ausf.J általában csak a manuális váltó, aminek következtében
tény következményei). Ugyanez vonatkozik a fordulópontot a fegyvert platformok az ACS és sol.
Ráadásul ez a mérték függ a kaliber ágyú rendszer. Például a számítás kell forgatni 37 --
mm-es a golyóálló gyorsabban, mint 85 mm-es. Ugyanakkor a konkrét modellt a pisztolyt, és ágyútalp játszik a
szerepe, ha van ilyen, lehetővé tette, hogy gyorsan telepíthető, és létrejönne egy fegyver - akkor legyen a
játék. By the way, azt kell megjegyezni, hogy a prototípust a német ZSU "Kugelblits" Volt egy nagyon szerény
forgási sebességének a torony, amely nem teszi lehetővé váljon "yubervaffenom" tette, hogy
sorozatban. Én is ezt tükrözi a játék, de a forgási sebességének a torony is kellett, hogy növelik a
ZSU ez volt legalábbis bizonyos értelemben.
5. A hatótávolsága és minősége tekintetében a felülvizsgálat összhangban vannak a tényleges történelmi
lehetőségeket és minőségi optika. T-34 látótávolság sokkal alacsonyabb, mint
Tigris. Úgy tűnik, abban az értelemben, jelenléte a csoportban a játékosok és a könnyű felderítő tartályok
páncélozott járművek, látnak messzebb és gyalogos nyilatkozat sokkal jobb.
6. Minden egység Blitz "szenvedés" a magas tűzgyorsaság. Most ezt az opciót
igazodik a történelmi hitelesség, mondjuk a T-34, mert rossz a
megalapozottsága fülkéjének, nem lő több, mint 5 percenként, Pz IV kontraszt volt
BW és átgondolt ergonómia, így teljes körű használatának aránya
fegyver 12 lövés / perc, tarack D-1 shot 4 percenként, és M1A1 - csak egyszer.
IS-2 tank korai modell lő 2-szer egy perc múlva -3, stb Ugyanez vonatkozik a
automata fegyverek. Tűzgyorsaság arány és a lényege a különböző fogalmakat. Ideiglenes
Tűz m / b nagyon magas, de a gyakorlati aránya nagyon alacsony. Ezért minden,
vezethet a valósághoz ebben a tekintetben is adtak nekem.
7. Hogy javítsa a lejátszás jobb túlélőképességét katonai felszereléseket. Minden tartály van
különböző túlélési arány attól függően, hogy az osztály és az adott modellt. Egyértelmű, hogy a
nehéz tartályok ellenállnak sokkal több találatot, mint a tüdőbe. Túlélőképességének Technology
megfelelően kiszámított tényleges statisztikai túlélési esélyeit. Ie. mint például a T-34
Az a háború kezdetén elszenvedett 4,9 lövedék hatása, a végén - 1,5. Ie. annak megsemmisítése
36-tól 8,8 cm-es KWK szükség 2 találat, a 12.8cm KWK 44 - az egyik egy 5 cm-es KwK 38-4.
BlitzUnion 2009
8. Ami a légi közlekedés, a jó védekezés, létre kell hozni a megfelelő
sűrűségű tűz, azaz a A védelem ellen egy nagyon erős AOR 3,4. Egy légvédelmi ágyú nem csodaszer.
Rossz védekezés könnyen összetörni a gépet.
9. Minden egységnek van-e fegyver a megfelelő fegyver a megfelelő
lőszer és jellemzőit. Ezen túlmenően a paramétereket kár a tüzelés a
jelentősen módosított, szemben a korábbi verzióját a mod. Összességében az eszközök
erősödött 25%. És az ágyú kis ballisztikai nagyobb rombolási sugár
gyalogság, mint a hosszú csövű mintákat. Ez teszi nagyon hasznos kiegészítő tartály
erőszak fegyver a harcot a gyalogság.
10. Repülés kapott fegyvereket az érintett
tárakat. A légi jármű van-e fegyver nem csak a nagy robbanó bombákat, fegyvereket és
fegyvereket, mint eddig, de a rakéták, gyújtó és napalm bombák, valamint a
kazettás bombák.
Például: IL-2 M3 használhatja az RS és PTAB, dobás sok 24 db. Ju-87b
"Stuka" a fegyveres 4 SC50 és 1 SC250, Ju-87D5 "Stuka" klaszter n / m bombák, sok
US planes késői időszakban a háború - napalm és a "könnyebb", stb
11. Csökkentse a távolságot a kádak között a rekeszeket.
12. Tartályok kevesebb, mint a far fordult az ellenségnek.
13. A tartályokban és lőfegyvereket egy holt zóna, ami egy bónusz kúszott gyalogság.
14. Létre foglalás levegő, a motor típusa (ötujjas - jutalom
Beleértve túlélést és a repülő), hát páncélt, és a páncél.
15. Figyelembe kell venni a rendelkezésre álló gépjárművek előtt (néhány védelem).
16. Tüzérségi vált rugalmas (a 1,2-1,5-szor). Járadékot arról, hogy a jelenléte / hiánya, a pajzs,
csapágyak, kerekek védelmére vonatkozó számítás. Páncéltörő ágyú és géppuskák magasabbak voltak,
szint rejt el, és ezért, ha a feltárás végezték rosszul, akkor n / t pisztoly vagy puska
lehet kimutatni, ha azok lőnek.
17. Vezették be, hogy a játék parancsot tankok és páncélozott járművek tettek szert
sugarú és minősége a felülvizsgálat.
18. Megváltoztatta a sebességet és a fordulatszámot az összes tankok és páncélozott járművek, a
összhangban a valós lehetőségeket.
Mivel a Challenger és a P-35 közé a leglassabb autó a játékban, néhány katona is
foot utolérni, és a T-34 obr. 43g. Az egyik legnagyobb fürge tartályok, hamarosan talán csak
Hellket. De ha összehasonlítjuk a T-34 obr. 41g. és a T-34 obr. 43g., Akkor az utóbbi lesz a nagy
sebesség és jobb kezelhetőség miatt a javulás átviteli és motor.
19. Mivel a játék több tarackok lépett a vegyi lőszerek. Ők szinte használhatatlan
BTT ellen, de hatékonyan elpusztítani munkaerő nagy területeken. Kell
által használt olaszok Etiópiában, valamint Kínában a japán.
20. Temne ásás páncél nőtt.
21. Gyalogság a páncél a legtöbb tartályok váltotta fel egy új, ülve
ember.
22. Megnövekedett idején a megsemmisített páncélozott járművek a térképet 3-4 alkalommal.
23. Különböző típusú légvédelmi ágyú tervezett különböző típusú repülőgépek és a magasság, azaz a szükséges, és
kis-, közepes és nagy kaliber.
24. Megváltozott paraméterek értéke feltöltés lőszer fegyverek technológia (
Attól függően, hogy kaliber) abba az irányba, az egyensúly és a realizmus. Patrol Robot
szükségességét, hogy több járat feltöltésére lőszer nagy rendszerek.
25. Könnyű páncélozott járművek és néhány nehéz géppuskák lehet, attól függően, hogy a szögek
Magasság fegyverek tüzet alacsonyan repülő légi célpontok
26. Most, a számítások a könnyű fegyverek, valamint a 30. és a golyóálló golyóálló 38 mozoghat őket a mezőn
csatatéren.
27. Hozzáadás helyes szögeket tűz számos fegyvert és ACS, hogy nem volt az előző
(JG-18, Skoda 150 mm, stb.)
28. Az új egység létrehozása szövegek és képek az enciklopédia.
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:04 | Üzenet # 4
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
29. Fegyvertelen terepjárókat a játék volt képes ellátni a könnyű fegyverek.
30. Között első alkalommal addons játékokat és a motor "Blitzkrieg 1" alkalmazott úszó egységek.
Alapvetően azt elindítja a szovjet-made, de ezen kívül is van a német
tüzérségi bárka, és a kínai könnyűcirkáló. Nagy hajók a jelenlegi
fegyverek nem teszi lehetővé, hogy hajtsák végre a játék motorja, sajnos. Mindazonáltal, létrehoztunk egy hibrid
kétdimenziós és háromdimenziós héj a torony - ez a monitor Rém.
31. Az előző változat, a GZM 7, tudtuk, hogy teljesen felülvizsgálni
cross-nyomkövetés, félig lánctalpas és kerekes járművek. Ez
figyelembe venni: tömeg, a földi nyomás, a hajtott tengelyek száma, a motor által,
lehetőségek futófelület és méretű kerekek.
32. BBT most feltörése kis fák és bokrok (tank lovagolni az erdőben még mindig
kell, ezért gyökeres változást a mérleg kártyák nem történt meg).
33. Bevezetésre kerül egy új típusú egységek: tankok - Minesweepers (PT-3 alapján a T-34-76 és a T-34-85,
Sherman Crab, Churchill Bullhorn). Ezek a tartányok tudja, hogy a folyosón a bányában
kerítés az első tételből, az ellenséges tüzet, hogy sok helyen változik az ismerős
játék a korábban letették a térképeket.
34. Voltak képviselői egy új típusú egységekből: nehéz Páncélozott alapú ACS "pap" és a
Tank "Kos". Mellett a géppuskák, az ilyen gépeket dovooruzheny nehézgyalogság
fegyvert, ebben az esetben az n / m gránátot «PIAT" és lángszóróval, ill.
35. Súlyosan megváltozott és kibővített vonala lángszóró tartályok mérföldkő-párt,
Ezen gépek fegyverzete amelyek nagyon eltérő jellemzőkkel és hatásait.
36. We have jelentősen növelte a flotta a vasúti technológia. Páncélozott vonatok meg
Lengyelország, Spanyolország, Japán és Németország. A vasúti szovjet csapatok kapott néhány új
broneploschadok.
Ezen felül állítottak elő, és bevezette az új típusú térképeket a vasúti technológia: bronedreziny
és motobronevagony.
37. Added egyedülálló egység a Vörös Hadsereg: RUS-2 radar. Radar tette a helyhez
változaton. Míg ez általában a múzeumi egység, de a funkciója, hogy van egy figyelmeztetés: ha a
felderítése az ellenséges légi, vagy szárazföldi az ellenség közelében az állomás, hallható
könnyű légvédelmi szirénák. Ugyanebből a célból vezették be, és távolságmérő.
38. Repülés eleme a játék megváltozott, és bonyolult, a gépek vannak
különbségtétel vonatkozásában a teljesítmény jellemzői: a mobilitás, a gyorsaság, a rendeltetési hely. Ezáltal,
a különböző típusú járművek, e célra a lehetőséget, hogy különböző magasságokban repülni, és
, illetve különböző biztonsági rés a zenit a tüzet.
39. Amellett, hogy mit állítottak elő számos modellt a repülőgépek száma
előző modell repülőgépek változott a finomított, egy normális működéséhez
defenzív és offenzív fegyvereket.
40. Több modellt BBT kapott légvédelmi géppuska, amelyek együttesen
BBT támogatás lehetővé teszi a fő légvédelem módon, taszítja a támadást
Stormoviks. Persze, úgy mint például az LSD teljes értékű légvédelmi
ez túl optimista.
41. A játékban ki Brody.
42. Modellek számos standard egységek (például US ZSU) volt átalakítható
hozzáadni a hiányzó fegyver emplacements és megfelelő méretű berendezések (M3 Grant
SU-76, stb.)
43. Jócskán megnövelte növények, a fák száma, mindenféle nőtt 3-4 alkalommal.
Különösen sokat tettek a pálmafákkal.
Most a virágágyások és cserje vált, sokkal több.
44. Bemutatjuk néhány tárgy és az épületek a Kelet és Afrika: a kínai és japán
Házak, pagodák, szobrok, valamint a sziget építészet.
Közül azokat, szeretném hangsúlyozni, hogy a nagy Buddha-szobor, amely saját, egyedi
szinkron.
BlitzUnion 2009
Ezen kívül készült egy újabb nagy mecset, amelynek, valamint a többi
Mecsetek is sor került, egy egyedülálló hang az ének a müezzin.
45. Jelentősen bővíteni lehessen a tárgyak:
 megsemmisült autók, kocsik, mozdonyok és villamosok;
 vizi aknák;
 lezuhant repülőgép;
 repülőgépek repülőtér számára;
 lebontani a tartalék repülőgép-konténerekben;
 japán hidroplánok;
 sok szobrok és emlékművek;
 zászlók és plakátok;
 közlekedési jelzések, útjelző táblák;
etc
46. Bemutatjuk néhány tárgy és az épületek az európai színház: a szobrok, emlékművek,
kúriák, repülőtér kézikönyv, a Victory Column Berlinben, a Reichstag, Birodalmi Kancellária, stb
Különösen figyelemre méltó a székhelye a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht, egyedi озвучкой
front-line jelentések, beszédek és dalok a vezetői ezekben az években.
Volt egy sor szobrát a Szovjetunió, köztük a híres "Girl with a paddle."
47. Annak érdekében, hogy az átkelőhelyek ponton hidat építettek a MOT és az Európai
Színház.
48. Mivel a különleges egységek gyártott járművek és Páncélozott artkorrektirovki.
Nem fogod megtalálni a térképen. Ők végeztek az első helyen, a jövőre nézve. Ezek a gépek
hívás tüzérségi csapások kívülről a kártyát. "Lőszer" gyakorlatilag
végtelen, hanem "vádolják", hogy nagyon hosszú. Sajnos problémák miatt a mesterséges
bűnüldözési operatív művelet hagy sok kívánnivalót, de tudják használni.
49. A repülőterek és biztosítani páncélos hadosztály készült gép --
alatti üzemanyag-feltöltők (bár az üzemanyag erőforrás-ben vezették be). Használatuk korlátozott
szkripteket.
50. A játékban ki mérnöki daruk.
51. Összes szovjet nehéz önjáró löveg mozoghat az emberek és lő baldachin mód
kiigazítást. Ráadásul annak ellenére, hogy a választott rendszer nullázás, önjáró lövegek tüzelés rá, mint a
tüzérségi misszió mód, azaz a folyamatosan tűz. Ha az ideje, hogy átadja a rakétákat, majd a
tüzérségi előkészítés is lehet tartani. De figyelembe kell venni, hogy a fény derül
viszonylag korlátozott körét, és az a tisztességes halott zónába.
Így a végén sikerült kompromisszumra jutni: a szovjet
Nehéz ACS nem veszíti el tulajdonságait használják az informatikai és a támadás
fegyvereket, és a megszerzett, egy kissé rövidített formában a lehetőségét, tűz elleni védelmet.
52. Víz hidak. A játék "úszó" egységek mentén mozognak a folyók és a tengerek
azt jelenti: "víz hidak". Ez a hagyományos, hidak, amelyek meghatározott felületén
víz. Jönnek a különböző szélességben, és sérthetetlen minden fegyver a játékban. Ezek a hidak
van egy utóirat címében szereplő "cz_». Lehetnek dokkolt véget ér, és elvileg a laikus
még a folyók mentén. Kívánatos, de nem érheti őket a banknak, ellenkező esetben lenne egy furcsa kép,
amikor a tankok lesz a vízen járás Aki a Xuhui. Jellemzően, hidak nem láthatók. De ha maperu
hogy lássa a hidat vele dolgozni, teljes formában van egy dosszié hívott "Víz Bridges",
amelyek a kívánt textúra közötti váltáshoz láthatóság / láthatatlanság.
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:10 | Üzenet # 5
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
7. Színezés egységek.
1. Túlnyomó többsége egységek nagy felbontású textúrák és minősége,
felbontás 256x256-tól a 512h512. Továbbá, az új egységeket kapott, mint általában a teljes
azokat a szükséges textúrák. Az alábbiakban részleteket.
BlitzUnion 2009
2. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb a téli álcázás szovjet
járművek, páncélozott járművek és a tüzérséget. Igyekeztünk eljussanak a valódi minták
álcázás, hanem a Vörös Hadsereg, még ugyanazon ezred autók különböző árnyalatai. Ezért egy
színek mindenki számára, természetesen nem. Az egységeket alkalmaznak matricák (szám, logo
egységek, zenekarok, háromszögek, történelmileg hiteles feliratok, néha vörös
csillagok). Használtuk a fotó és rendszerek álcázás ténylegesen létező egységet BTT.
Fehér keresztek a tartály teteje (1944-1945гг.) Nem veszik root több okból, és mi
használt egyéb jelei a légi azonosítást.
Számos "irha" BBT és a járművek vannak jelen a rozsda és a kosz.
3. Szovjet légierő történelmileg hiteles textúra a nyári és a téli.
4. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb afrikai és téli Camo
Német járművek, páncélozott járművek és tüzérségi (Külön köszönet
PanzerMeiyer, egy új szabvány a textúrák). Továbbá, a német felszerelés előtt gyártott 43g.
egy standard szürke szín, de olyat, amely alól 43g. - álcázás, vagy
szabványos sárga. Német camouflage volt nagy számú fajta
minta és a színek, hogy képesek voltunk jelzik. Az egységeket alkalmazták matricák
(számok, logók egységek, különböző keresztek, zászlók és bajnokok). Szoktunk
Fényképek és ábrák álcázás a valós egységek BTT. Számos "irha" BBT-és
járművek jelenleg piszoktól és rozsda.
5. Luftwaffe gépek történelmileg hiteles textúrát a nyári és a téli, és a
rész és Afrika.
6. A német repülőgépek és BBT megjelent horogkereszt.
7. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb afrikai és téli Camo
Szövetséges járművek, páncélozott járművek és a tüzérséget. Megkülönböztető jegyekre vonatkozó
karakter (számok, súly csapok, emblémák egységek, csillagok különböző történelmi
pontos leírások). Használtuk a fénykép és rendszerek álcázás a valós világ
egységek BTT. Számos "irha" BBT és a járművek vannak jelen a rozsda és a kosz.
8. Szinte az összes színezés szövetséges repülőgépek már konvertálni.
9. Hasonlóképpen, az álcázás jött létre a japán, olasz, lengyel,
Francia, holland, belga, román, kanadai, magyar, kínai,
Thai, jugoszláv, szlovák, görög, finn, spanyol (Franco és
Republikánus), stb egységek.
8. Gyalogság és más élő erő.
1. Vitalitás gyalogos nőtt 2-3 alkalommal, mint az eredeti. Jobb
elkészítésére, valamint a több tapasztalat az egyik vagy a másik katonát, és a jobb fizikai forma és a
képessége, egy nép, annál nagyobb a túlélési esélyeit egy gyalogos. Egyértelmű, hogy a
Az átlagos kínai, a fizikum és a testedzés jelentősen meg fog
hogy rendszeresen SS katonák. És ez a SS ember, viszont ad szabotőr
NKVD vagy csoport "Brandenburg, 500-at. Azaz, egyértelmű, hogy a "kommandó" egyenként a pályán
szívós harc több mint baka a sort. Ez alapján ezek gyakran szubjektív
megfontolások és a kiállításon még mindig fennáll a gyalogság. Mindazonáltal, a különbséget a csatatéren, még az sem
észrevehető. Mi már évek óta fontos eredmény.
2. Megváltoztatta a paramétereket beszerzési gyaloghadosztály, és hozzátette, az új típusú
irodák. Is korrigált maszk parancsok számos selejtezők a játékban.
3. Sok új típusú gyalogos: Szovjet Gárda csapatai az NKVD (Nem a háztartási
érzését blokkoló különítmények, valamint a belső és a határ csapatok. Blokkoló különítmények, általában
a legjobb, és jár el a közvetlen hátsó, melyen a rendőrség
funkció), büntető zászlóalj, testi sértés egységek (Steel Bibs - teljes),
Marines, Volkssturm, ejtőernyősök, Horvátország, Románia, Svédország, a mongolok,
Kanadaiak, a kozákok, az ausztrálok, az SS-csapatok, szabotőröket, és más különleges erői, az új-zélandiak,
Hinduk, stb etc
BlitzUnion 2009
A listákat olyan egységek kérdés határozza meg részletesebben.
4. Most ott nonkombatanty (sertés, csirke, liba, kutya, a polgárok ...).
5. Minden gyalogos integrálódik a generátor és hozták a fej és a színház, illetve a
történelmi realizmus.
6. Emelkedett elleni gyalogsági képességek. Most felfegyverzett gyalogsági
a következők: páncéltörő gránát, Molotov-koktélok, puska
hordozóeszközök, mágneses aknák, speciális hátizsák díjak, páncéltörő ágyú
és gránátvetők.
Köre a tűz-és RPG-MFR nőtt, és a páncél jelenik meg
összhangban a valósággal. RPG régóta újratöltési idő.
7. Száma Pé gránátok gyalogos 0-tól 3-4, a tolóerő köre korlátozott 10
csempe (nehéz mindegy).
8. Támadó csapatok a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht, valamint a tengerészgyalogság Japán és az Egyesült Államok a
felfegyverkezve flamethrowers és robbanótöltetek, hogy elpusztítsa az erődítmények és pusztítsd tartályokban.
Így, ha a játékosok sikerül megközelíteni ezeket a megbízásokat CEDC (semlegesítés
feltételezés, staging a smoke screen), akkor a Minisztérium fogja semmisíteni nagyon gyorsan. Hasonlóan
módon shturmpionery alááshatja a szovjet nehéz harckocsi, mint a KV.
9. Mesterlövészek gyorsan pontosan, és ez nem egy terminátor, mint az előbb (ő
mindig megöli az első találatot - a hadsereg sniper abban az időben, ez csak egy katona,
Reflex forgatás egy kicsit jobb, mint a többiek, mintegy az ász mesterlövészek nem beszélek, mert a
aránya nem volt nagy, összesen). By the way, hadsereg mesterlövészek, van néhány
irodák.
10. Speciális célú gazdálkodó szervezetek is bevezetnek: a szovjet katonai hírszerzés és
szabotőröket SMERSH NKVD és a német csoportok szabotőr "Brandenburg", a brit
SAS és az amerikai juttatásához. Sok különleges erők fegyverekkel nem
lineáris gyalogság: géppisztoly egy hangtompítóval, automatikus és
öntöltő puska, különleges terhek. Szintén a szolgáltatás különleges erők
egy fokozását szolgáló eszköz - géppisztolyok, gránátvetők és MFR.
11. A gyalogság képes volt, és kézigránátot dobott őket a távolból akár 17 padlólap,
differenciálása gránát tömege és méretei. Gránátalma különböző károk és a sugár
seb.
Igazából kézigránátot dobott, és a tartomány a csempe:
Igen. RGD-33 16
b.. 12 Mils
bele. M39 16
g. M24 17
d. F-1 13
e. Mk.2 13
Nos. BREDA Mod.35 15
W Egy palack gyújtó 10
és. N / m 10 gránátot
12. Távcső van egy kisebb látómező (25 fok), de többet lát.
13. Life gunners megduplázódott.
14. Nos, ugorj a gépek valódi ejtőernyős, gyalogos és nem mint korábban.
15. Bevezetett őr, harci kutyák (ez utóbbi van egy anti-díj), és
A japán katonák - öngyilkosság. Patrol kutyákat használnak a határon
őrök, és páncéltörő kutyákat használnak fel egy-két-missziókat, a tél 1941.
Moszkva közelében. Egyértelmű, hogy sor kerüljön ilyen kutyák nem magas, de mivel előfordult
lehet, akkor mi történt velük.
16. Tegye a lovasság, hogy a Vörös Hadsereg, a Wehrmacht, a román hadsereg, a hadsereg szlovákia
Marokkói gyarmati csapatok, a japán császári hadsereg, a Nemzeti Hadsereg
Meytszina, a KMT és a lengyel hadsereg. Trooper sokkal gyorsabban mozog
közönséges baka, nagy szakítószilárdságú, és ellentétben a BBT is sokkal nagyobb
BlitzUnion 2009
szabadságát manőver, például könnyen át az erdőben. Lovasság nem támadás
hideg acél, hogy van-e fegyver a pisztolyok, revolverek, géppisztolyos, karabélyok és a
gránátokat. Meg hatékony lehet a felderítés és a támadás mögött az ellenséget. Mindazonáltal, a
42-edik évben a játék lovasság mint olyan, gyakorlatilag nem fordulhat elő, mert
Kiszolgáltatottságuk lóháton.
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:16 | Üzenet # 6
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
9. Fegyverzete.
1. A megnövelt hatótávolság tartályok készült a különbség egy adott tartományban
eszközök: azaz a fegyver hajtások messze a Tigris KV-1 az F32, a T-34 - a BT-7 és a T-34
F34-nél több T-34-R-11. , Egy táblázat az összes fegyvert a tartályok,
önjáró lövegek és légelhárító és tankelhárító fegyverek, ami figyelembe véve a hossza, hordók és kaliberek
képletek és a tartomány, amelynek célja célja az volt, tűz (átlagosan 30-80
csempék, vagy 1,5-2,5-szor).
2. Tett különbséget páncélja fokozat: önjáró löveg tüzelés a tankokra, és az n / m
eszközök további, stb együttható a különbség mintegy 5-10%.
3. Voltak változások az idő, melynek célja valamennyi típusú fegyvereket. Azt
attól függ, hogy a tényleges kapacitás az egység egy tipp az ilyen jellegű fegyverkezés. Ie. Mint
nehezebb és nagyobb kaliberű fegyver - a nehezebb.
4. Minden fegyver tüzelési at egyenesen tűz, megtalálta az igazi (amennyire
lehetséges) a paramétereket a páncél penetráció, a parttól körülbelül 500 méterre a 90 fokban
(lejtő páncél foglalni a foglalási rendszer egység). Figyelembe vették, mint kritérium
biztos elterjedtsége a páncél, és amelyek elősegíthetik a különböző százalékos penetráció a számunkra, és a németek
(különbség 5-12%).
5. Paraméterek kézi lőfegyverek (tartomány, hatalom, páncél penetráció, ez az arány
és égetés aránya) megváltoztatta az irányt a realizmus (figyelembe véve az összes, még
kinetikus energia golyó). Ezért a távolság a tűz a gyalogság elleni küzdelemben is nőtt. Ezáltal
van egy jelentős különbség a gyalogos egy puskát és egy gyalogos egy pisztolyt --
géppuska, vagy valamely fegyveres lövész a puska a hosszirányban eltolható kapu,
és egy gyalogos egy puska. Továbbá, a kérdés, hogy miként
Small Arms fegyveres harcos. Ha ő kezében van az LL-40, és jelentős
valószínűség szerint ő lesz megölte ellenfele a PCA-41. A puska éppen olyan fontos:
Szovjet katona egy puska Moszin 1891, hatékony harci hadsereg Manchukuo a puska
Arisaka. A Bőrnyakúak az SVT-40 jobban teljesít majd a gyalogos a Mosinkoy. Ezekben az ágyúk
mutatók játszanak jelentősebb szerepet: ha összehasonlítjuk az MG-42 és Bren, az első lesz
1,5-2 szor jobb a második. Ezen kívül figyelembe veszi az ergonómia és fegyver
kifejezést időben, amelyek célja.
6. Minden gránátok, aknák, bombák és tüzérségi lövedékek, attól függően, hogy
jellemzőit, képes volt obezdvizhivat technika.
7. A táblázatban módosítsa a távolság tüzérségi tűz nyomán valódi
adatok (figyelembe véve az arányok természetesen a különböző osztályok, azaz a MLRS és habarcs
különböző szabályok alá tartoznak, mint a tüzérségi ágyút).
8. Készült egy csomó új fegyverek az egységek: napalm, repülőgép RS
bontási lőszer, gyújtó bombák, kazettás bombák, vizi aknák, vegyi
bombák és lövedékek, stb
9. Fokozott terjedése, valamint számos kis-automata
gyalogsági fegyverek és géppuska technológia. Kár volt a lövés, valamint a
távolság a csata nőtt, és a pontosság automata fegyverek csökkent.
Tehát a fegyvert - ez egy erő, és hatékonyságának gépfegyvert tűz közvetlenül függő
annak sűrűsége.
BlitzUnion 2009
10. Csökkentett szét a lövedékek nagy hatótávolságú tüzérség mérleg. Ie. most
viszonylag alacsony aránya kompenzálja a nagyobb a valószínűsége
üt.
11. Minden megváltozott a bombák az irányba, hogy növeli a sugara rombolás és
páncél behatolást.
12. Megváltozott sérülés a robbanás a bombák és lövedékek. Most a tüzérség és a
Ennél páncélozott járművek ellen hatékony.
13. Megváltoztatta a paramétereket minden kis repülőgépek fegyvert fegyverzete. Most
Légi jármű nem lehet tömeges felvétel tartályok tól 20-mm ágyú, mint előtte volt. Fő
fegyverek elleni technológia -, hogy a bombák és rakéták.
14. Teljesen átalakították flamethrowers a játékban. Most, lángszórós vannak különbségek a típusok és
hatékonyság, és ami a legfontosabb - egy új tűz hatása a lángszórós, természetesen,
A legjobb az egészben az a motor "Blitzkrieg 1" és a "Blitzkrieg 2".
15. Mivel a játék belépett levegő levegő-levegő rakéták, kivéve, ha kifejezetten
Német R4M. Nekik van felszerelve az egyik a módosítások a Me-262.
10. Prémium rendszer.
1. Új odaítélési rendszer a Szovjetunió és a németek. Hozzá sok ikonok
érmek, szalagok és díszek, beleértve a Szövetségeseknek. És tedd szinte minden katonai díjak
A ténylegesen létező abban az időben.
2. A német Awards megjelent horogkereszt.
3. Jelentősen megnövekedett a tapasztalatok megszerzéséhez szükséges címeket.
4. Száma, címek, ami kap a játékos emelte 6, ehhez
elérve az utolsó rangot a játékos kap 2 erős fegyver a fő tartalék
parancsot.
5. Az első három helyet, a parancsnok a Vörös Hadsereg, hevederek helyébe az "talpfák".
6. Növelte a több szinten kiszivattyúzni egységek 5 játékos.
7. Bevezetésre japán-odaítélési vonalzót, és a rendszer rangsorolja a jelei különbséget.
11. A hang és a különleges hatások.
A legtöbb új hatások és a hangok a robbanások egészítették ki a játékot köszönet
Labor uv.tov. Ilyak'i. Ezen kívül, hála elvtárs. Alexeyich'u a GZM 7,0 frissül
hangja, sok fegyverrel és a halálesetek száma.
1. Készült egy új hang mindenféle fegyverrel. Most minden fegyver, puska,
géppuskák, géppisztolyok, habarcs és MLRS hang tényleg más.
2. Helyébe a teljes hatásának robbanás, halálos, füst az égés
technológia, a lövések hatását.
Számának hatása, hogy egy és ugyanazon események nőtt, így a technika, a lövészet,
az égés és robban nagyon változatos.
3. Illeszteni a játék hang követően a hadviselő felek:
 Olasz
 francia
 finnek
 magyarok
 spanyol
 japán
 románok
 Kínai
 lengyelek
 Thais
BlitzUnion 2009
 jugoszlávok
 horvátok
 szlovákok
4. Hatékonyságának növelését a füst képernyő az idő előrehaladtával, valamint a megváltozott
vizuális hatás. Most már van értelme használni a füst képernyő közvetlen támadás.
5. A nagy kereslet miatt a hangok a sok fordulók minták hordó téren
ott van a hangja tüzérségi lövedékek és töltse fel a repülési műszerek.
6. Használt új hangok a robbanások a málló földet.
7. Hozzáadott egy második robbanás robbanás a tartályok után dömping a toronyba.
8. Egészítette ki, amelyben sok új hangokat a repülőgép-motorok. Ezért az összes főbb repülőgép hajtóművek
(beleértve a JET) hang a maguk módján.
9. Air fegyverek és géppuskák egy egyedi hangot jár minden egyes
fegyvereket.
10. Repülőgépek rakétákkal saját reális hatás kezdődik, hogy
az égből az ellenséges repülő "tüzes nyilak".
11. Hozzon létre egy gyújtó hatású bombákat és rakétákat a különböző kaliberek.
12. Ahogy a játék lépett napalm tartályok egyedülálló hatást.
13. "Molotov-koktél" Van saját hang és a hatás az égés.
14. MLRS és egyéb aknavetőt most szerzett új grandiózus hatásokat
kezdve a tüzes és füstös áramok és a füst felhő. Minden típusú MLRS
Típusától függően a kaliber és a lövedék hatása van egy egyedi, egyedi hangzás.
Csiszoló-és üvöltés "Katyusha" soha nem szabad összetéveszteni a "üvöltő öszvér" Nebelverferov.
15. Nehéz géppisztolyok és automata fegyvert kapott új effekt
találatok.
16. Hozzáadás hatása signaling dohányzik. Meg lehet alkalmazni egyes légi fegyverek
Gépek artkorrektirovki.
17. Hozzáadott sziréna merülés "Pieces".
18. Habarcsok dördült az új hang a visszaéléseket személyi bányákban.
19. Időpontjában az időjárási hatások jelentősen megnőtt. Attól függ, majdnem
a randomayzera. Ie. eső vagy vihar is eltarthat néhány perctől egy órán keresztül.
20. Helyébe a hang mozgásának egységeinek száma BTT megbízhatóbb. Különösen észrevehető
példák Pz Pz III és IV, "macska" és a T-34.
21. Made motor hangja felszíni egységek.
22. Victor Rapitskim írta, egy új zenei fő témája a játékot.
Így a mod változások szinte az összes hang hatású játék, de része a zene.
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:18 | Üzenet # 7
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
12. Felhasználói felület.
Alapuló üzemeltetési tapasztalat GZM v.5.55. arra a következtetésre jutottunk, hogy mivel a legtöbb
funkcionális interfész-szabvány, illetve a leginkább esztétikailag --
"Sztálingrád", a legjobb megoldás lenne egy hibrid változat. Ezáltal A GZM v.7.00
felület ugyanazokat a szolgáltatásokat, mint a standard, de úgy tűnik igen
hasonlít a felület a "Sztálingrád".
13. Videoroliki.
Editing videót a játék Szergej megszegése.
1. Változására tekintettel időpontja elején kampányok a fő hadviselő felek, van véglegesített
eredeti videó kampányok, bár nem teljesen megváltoztatta őket, mert ők maguk
Nem rossz.
2. A menü hátterét, hanem a füst és egy pár tartályok ben készült hiteles videótelefon
dokumentumfilm kereteket.
BlitzUnion 2009
3. Létrehozni egy videót csak híradók, beleértve a szín,
vagy mesterségesen átalakítani a színt megjeleníteni a dokumentumfilm "a második világháború
színes »Discovery csatornán.

14. Összetételének egységek GZM v.7.00 minden hadviselő felek.
Meg kell jegyezni, hogy több egységet is fel lehet használni (és felhasználás) más
hadviselő felek, mint például a héj és a habarcs, de a listát kapnak
csak az egyik ország, nem párhuzamos. Ha vannak ismétlődő egység, akkor
Ez azt jelenti, hogy ezeket a különböző pártok és különböző hang eljárva,
álcázás, és néha TTX.

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Csütörtök, 2009-12-31, 16:55 | Üzenet # 8
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
A legfrissebb információim szerint teljesen elkészültek a GZM7 moddal és január 7-től letölthető lesz, egyelőre csak az orosz verzió, de nekilátnak az angol fordítás elkészítéséhez is. wacko
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Csütörtök, 2010-01-14, 19:33 | Üzenet # 9
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
ÉS ÍME LINKEK A GZM7 MOD-HOZ
part1
http://depositfiles.com/files/aj8qegurb
part2
http://depositfiles.com/files/jb73ch6oi
part3
http://depositfiles.com/files/70vleldgt
chast4
http://depositfiles.com/files/luhqtub64
chast5
http://depositfiles.com/files/v4phtmadu
chast6
http://depositfiles.com/files/ggoeuhc2v
HAMAROSAN ELÉRHETŐ LESZ TORRENTEN IS
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Péntek, 2010-01-15, 15:37 | Üzenet # 10
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Torrent link:http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=2638429
Regisztráció szükséges azonban egyszerű és utána jön ezerrel, aki nem tud oroszul (nekem is csak próbálták tanítani) használja a böngészőbe integrálva a google toolbart (a fordítás gombra kattintva automatikusan lefordítja az oldalt). A regisztráció időben korlátozva van!
Ha valakinek segítségre van szüksége bátran írja meg.

HB

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Péntek, 2010-01-15, 15:40 | Üzenet # 11
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
MÁSIK LINK:http://www.etorrent.ru/torrents/17471
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Szombat, 2010-01-16, 08:31 | Üzenet # 12
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
MÉG EGY:http://letitbit.net/downloa....ar.html
 
gooooliathDátum: Szombat, 2010-01-16, 20:09 | Üzenet # 13
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Kitüntetések: 0
Hírnév: 2
Állapot: Offline
szia gábor!!![color=yellow] sikeressen fel telepitettem a GZM 7et..azaz h telepitettem volna,mert végül rá jöttem h nem tudom hogyan kell...meg a tetejében olvastam h 1 giga ram kell neki minimum..na akkor én ki is estem a játékból startban....irj h mi az igasság.... cry
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Szombat, 2010-01-16, 20:57 | Üzenet # 14
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
OKÉS TELEPÍTÉSI SEGÉDLET: bárhonnan is töltötted le lennie kell nyolc darab cab fájlnak és egy msi fájlnak az msi a telepítő bár eléggé el lett barmolva,
ezért csináljátok a következőt és akkor tuti menni fog:
bármely könyvtárba telepítheted vagy kibonthatod a cab fájlokat egy a lényeg az összes gzm....pak fájlt a blitzkrieg/run/data mappába kell tenni az ailogic.dll fájlt pedig felül kell írni, ezt a run mappában találod. Fontos hogy csak a BK1 alapverzióval működik rendesen és ebből is ki kell pucolni minden más kiegészítőt, térképet, mindent amit a data mappába tettél, valamint a modok többsége sem biztos hogy használható lesz. Ezért célszerű egy tiszta új telepítést megtenni úgy hogy más mappába telepíted a BK1-et például nem a program files mappába hanem simán a c:/ vagy d:/ gyökérkönyvtárba.
A gépigényről meg annyit, ha a HRA-t tudtad játszani akkor ezt is. Az első benyomásaim vegyesek sőt igazából csalódás az egész, mert rengeteg a buta, bosszantó hiba. példa:

A két repcsi végig egymáson repül.
 
gooooliathDátum: Vasárnap, 2010-01-17, 00:32 | Üzenet # 15
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Kitüntetések: 0
Hírnév: 2
Állapot: Offline
ugy latom ittt sem változik az alap blitzkrieg csak fel tuningolódik..hisz ez a szövetséges elsö missio még az alapjátékból..a GZM 5.55
is igy müködött..müködik...ok akkor meg próbálom telepiteni ujra...üdw

Hozzáadva (2010-01-17, 00:32)
---------------------------------------------
semmi...nem sikerül...pedig 1.2 es a blitzkrieg alap amire instalálom az az másolom...be másoltam a 8 db file-t,
valamint volt még ott 3 darab mappa...music..movies ...textures..ezeket is át másoltam az az felül irattam...
az alilogic is meg volt felül irtam..de semmi..mikor inditom ki dobja a blitzkrieg feliratot és lefagy.... cry

 
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » GZM7 (GZM7 MOD-ról minden)
Keresés:


 Copyright Hungaryblitz
by Gabgames