GZM7
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:37 | Üzenet # 1 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| Ma az orosz "elvtársak" megjelentették a GZM7 Red Me fájlt ime egy durva google fordítás, igaz csak részletek mert a teljes anyag 82 oldal. Bemutatkozás: Elvtársak a harcban! GZM 7 is, hogy módosítják a stratégia (taktika) valós time "Blitzkrieg 1" a társaság "Niva" történt a második világháború után. A hetedik változat GZM három éven belül létre alapuló ötödik verziója a mod-válogatott több mint két tucat ember, főleg a közösség tagjainak BlitzUnion. Persze, a játék motorja ezúttal nagyjavítás elavult, de mi volt oka, hogy továbbra is ebben az irányban működik. Az a tény, hogy abban az időben nem volt a legjobb platform real-time szimulációja nagy csaták, hanem a második világháborúban. És abban a pillanatban, ebben a fülkében, még a második része a "villámháború" nem sikerült versenytársa, az első részt, nem beszélve más, nagyobb horderejű projektek (Sudden Strike 3: Arms for Victory, tisztek, stb.) Többé-kevésbé sikeres RTS a témában (a második Világ, COH) eltérő mértékű ellenségeskedést, és ezért nem állíthatja cseréje "Blitzkrieg 1". Éppen ezért, miután GZM verzió 5,55 2006-ik évben, akkor úgy döntött, hogy a projekt további fejlesztésére, mivel az új alternatív platformok rekonstrukció nagy küzdelem a második világháború, és így rendelkezésre álló modding, és nem jelennek meg. Tűztük ki magunknak néhány nagyon kihívó célokat, de azt mondhatjuk teljes bizonyossággal , hogy legtöbbjük találkoztunk, és teljesítményét a többit majd csak egy kérdés idő: 1. Lásd a történelmi második világháború során az összes jelentős színház: a Szovjetunió, a Nyugat-és Kelet - Európa, Skandinávia, Távol-Kelet, Észak-Afrika, a Csendes-színház. 2. Fordítsa meg a lehető legrealisztikusabb a motor "Blitzkrieg 1", folyamata harcok második világháború. Ez a cél alá van rendelve, hogy a park létesítmények és egységek, hoztunk létre. Ezen kívül fontos része a projekt alkalmazása új harci rendszer, ami sokkal közelebb RTS "Blitzkrieg 1" fogalmára Wargame. Mindez azt jelenti a legnagyobb reális (ha lehet), hogy az tükrözze a teljesítmény jellemzői az egész katonai felszerelések és fegyverek. 3. Hozzon létre egy univerzális erőforrás-alapok létrehozásához új térképek és fejezetek, valamint a virtuális enciklopédia a "jár" mutat fegyverek a második világháború óta. 4. Nézze meg, mit tett a Szovjetunió a legnagyobb hozzájárulása a fasizmus felett aratott győzelme az egész világon. És igaz, hogy mutassa be, hogyan lehet a motor "Blitzkrieg 1", "ahogy volt" mester védelmében "liberális-demokratikus" vagy "westernization", egy pont view (ahogy a németek dobta hús ")," rezunistam "és egyéb nyilvános. 5. A többé-kevésbé helytálló képviselete a második világháború a mai fiatalok, és érdeklődést keltenek a saját történelmüket. GZM 7 telepítése előtt, olvassa el technikai információk a következők: Konfigurációs mód: Maud tartalmaz: 1) A fájlok aktuális divat: (GZMV70Omega.pak, GZMV70Rus.pak, GZMV70Ger.pak, GZMV70Allies.pak, GZMV70Objects.pak, és GZMV70Effects.pak GZMV70Humans.pak); 2) Tartók «WaterBridges», «Filmek», «Textes" és "zenei"; 3) Teljes readme fájl GZM Mod v.7.00, ön most a kezében; 4) A fájl ailogic.dll - ez nem része a divat. Ez egy fájlt a "Sztálingrád" AI felelős egység. Ez lehetővé teszi, hogy a szerkezet neprostrelivaemymi. He -- Alapértelmezésben a standard módon (kivéve azokat az eseteket, ha ez hátrányosan befolyásolja a munkáját a misszió). Ne feledjük, hogy ha alkalmazzák ailogic.dll a multiplayer, de a ellenfelünk - nem, ez nem lenne összeegyeztethető változata a játék, és a játék nem fog működni. Ez alapból történő felhasználásra előírt módon és felváltja az eredeti fájl (mégis, csak abban az esetben, ha a mod van és másolja originla ailogic.dll, lehetővé téve elkerülő út számos lehetséges hibák vagy használt szabványos Csita). Rendszer követelmények: Rendszerkövetelményei a játékot GZM lényegesen magasabb, mint az eredeti "Blitzkrieg 1". Az operációs rendszer csak a rendszer követelményei "Blitzkrieg 1". Minimális konfiguráció: CPU Intel Pentium 2,0 GHz, 1GB RAM, kártya szintű GeForce 5700 vagy Radeon 9600Pro 256MB videó memória. A konfigurációs gyengébb, mint ez, nem valószínű, hogy majd elmúlik kampányt. A legjobb esetben képes lesz játszani a multiplayer. Normál konfiguráció: Intel Core 2 Duo E4400, RAM: 1,5 GB kártya szintű GeForce 8600 vagy Radeon 1650Pro 256-512MB videó memória. Ajánlott konfiguráció: Intel Core 2 Duo E6600, 2GB RAM, kártya szintű GeForce 8800GT vagy Radeon 4850 512 MB vagy több. Mo VRAM. Bárhogy is kívánatos, hogy a 12 GB-os merevlemez terület a játékok, divat, idő fájlok és mentett. Fashion kicsomagolás mérete kb 9,5 GB. Resource fashion: ACHTUNG! ACHTUNG! Minden teremtett TEAM GZM RESOURCES Módosítások (Térkép, Unity, épületek, effektek, utómunka, stb) a SZELLEMI TULAJDON TEAM GZM, és Fel lehet használni egyéb módosítását csak az után Harmonizáció az irányító csapat GZM (első Összes külföldi modders van szó, és azok módosítását is, a C Nemzetségnév modders ez a kérdés megoldódik Az egyszerűsített rendszer). BlitzUnion 2009 Figyelmeztetés: ACHTUNG! ACHTUNG! MOU NEM SZÁNT ANY Üzleti jellegű felhasználásra kell elosztani és szabadon Gratis! Mindazonáltal, tekintettel arra, hogy a divat célja a tiszta lelkesedéssel közel 3 év, és az alkotók tettek hatalmas mennyiségű munka, erőforrások és ideje, hogy ez a legjobb a legjobb a motor "Blitzkrieg 1". És csak Tekintettel a jelenlegi gazdasági helyzet áll (pénzügyi helyzete a legtöbb Tervező hagy sok kívánnivalót), csapat BlitzUnion talált tisztességes, ami játékos lehetőséget, ha kívánja, hogy támogassa a csapat Projektgazda lényegesen. Mi szívesen vesznek bármely, szponzorálás. Miénk részleteket a végén a fájl, ahol az alábbi link a rész - : "Készítők". Beállítási mód: ACHTUNG! ACHTUNG! GZM kell állni a "tiszta" "Blitzkrieg 1", azaz nélküle, Nem lehet ültetni bármely más MOD-én ezt a példányt játék. TOVÁBBÁ erősen ajánlott legalább egyszer a kampányban a párt (fejek valami 8-a után), hogy tisztítsa meg a dosszié "térképet" és a "forgatókönyv" a mappa "Data". És tudod találkozás , hogy bemész egy új fejezetet, és új küldetések a térképen nem jelenik meg. ACHTUNG! ACHTUNG! A probléma a módot állítsd be a játékot, hogy terjesszen textúra részlet a maximális (nem szűk vagy alacsony), és a tulajdonságai videó (prametry képernyő \ parameters \ extra ...) célszerű beállítani anizotróp szűrés, hogy "a választott alkalmazás (és esetleg akkor is, ha néhány paraméter a leleteket a képen, mint a lila textúrák). Hoz felszerel egy mod: 1. Győződjön meg arról, hogy a Blitzkrieg 1 (verzió: 1.2) a tiszta, és nincs egyéb módosítások nem telepítve. 2. Útközben az X: \ Blitzkrieg \ automatikusan másolja az eredeti Blitskrigovsky file ailogic.dll (ailogicB_dll fogják hívni), valamint egy példányt a "stalingradovskogo" ailogic.dll (amelynek neve ailogicS_dll). Önnek nem kell csinálni. 3. A jelenlegi paraméterét a közlekedési módok az út X: \ Blitzkrieg 4. Fuss "Blitzkrieg 1" eredeti exe fájlt. 5. A beállítás a játék hozott a textúra részlet maximum. 6. A beállítás a játék fel a játékot Normal nehézségen. Akkor fuss akármi kampányt. Nincs kapcsolat FASHION KERESZTÜL MENÜ GAME NEM KELL! ACHTUNG! ACHTUNG! A telepítés után meg kell kezdeni újszerűen KAMPÁNY. Nem indul a vnutrimissionnyh megőrzése bezmodovoy vagy régi verzió! Ebben az esetben GLUCK GARANTÁLT! ACHTUNG! ACHTUNG! Maud történt a normál szintű komplexitást. Minden más összetettsége a "rossz" módosítót, és így őket játszani egyáltalán szigorúan ellenjavallt. Ezért bonyolítja a játékot kell telepíteni normális. ACHTUNG! ACHTUNG! Maud létrehozott csak az eredeti "Blitzkrieg 1" és "Burning Horizon" vagy "ordít vihar" nem fog tökéletesen működni. FOJT KÖV.......................
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:42 | Üzenet # 2 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| Projekt történetében. History of Fashion GZM öt évre szól. Az egyik változat teszi, csak a hetedik két és fél év. A munka végzése során, általunk felhozott számos forrásból történelmi és műszaki irodalom. Elején volt a projekt meghatározott, 2003-elhagyása után a közelmúltban közzétett stratégia "Blitzkrieg 1" balra számos pozitív benyomások és több beteljesületlen remények és vágyak vezetnek a játékban mértékben összhangban állnak a történelmi valóságot. Mivel a lehetőségét, hogy a modding RTS "Blitzkrieg 1" jók voltak, hamarosan Az első változatát a divat GZM. Ez volt a korrekció a paraméterek a játék irányába realizmus, kisebb módosítások a játékmenet nagyon szerény összeg 15 MB. Mivel a tapasztalatok sikeres volt, akkor több mint egy éve sikerült létrehozni egy új koncepció a küzdelem rendszer ezt a játékot, valamint adjunk hozzá néhány új forrásokat. Abban az időben még csak modders szerzett tapasztalatokat, és sokan kaptak munkát. Így 2005-ben. megjelent GZM 3,07 - első nyilvános változata a mod. Hozzávetőleges méret - 250 MB. Jelentős változásokat hozott a szabvány cégek új lapot adnak hozzá. A fő újítás egy új harci rendszer alapján differenciálása elbocsátások tartomány és a bevezetés történelmileg helyes teljesítmény paraméter egységek, új egységek (kb. 100) és típusú fegyverek, stb Ez a verzió az érdekelt ventilátorok számát, a játék, ami aztán segített a létrehozásában a következő verziója a mod. 2006. GZM 5,55 - megosztott második verzió a divat, vált, sőt, teljes átállás "Blitskriga1" (ami eddig az ukrán kalózok kiadó módok kerülnek forgalomba úgynevezett Total Conversion). Hozzávetőleges méret - 2,4 GB. A módosítások listája úgy 15 oldal szöveget. Jelentősen továbbfejlesztett harcrendszer, a játék nagyon közel van a war-game műfaj. Hangolt kronológia valószínűsége és paramétereit megjelenése minden egységek. Engedélyt számos új térképet, beleértve a random küldetések (az összes kronológiailag A telek és a kapcsolódó 3 fő kampány), egységek (kb. 300), katonák, hangok, díjak, stb (a általános, olvasd el a readme részére ez változat). Változatában 5,55, vállalta azt a nagyra törő feladat: tükrözte a játék (amennyire lehetséges) Persze a második világháború után a fő a konfliktusban érintett feleknek. És meg kell kezdenie konfrontáció-án 1936 éve, mert valójában, amikor a spanyol kommunizmus első találkozás a fasizmus. Kidolgozásának megkezdése GZM 6.0. ragadta meg, 2007 februárjában. 6.0 lennie kellett volna 5,55 továbbfejlesztett változata, ami már ki új egységek saját design (50), és helyébe a hibás vagy kifogásolható egységek más projektekkel, fix számos Kisebb hibákat és a jobb némi álcázás. 2007. nyár. A döntés, hogy dolgozzon GZM 7.0. A számos változtatást vezetett be build a 6.0. jelentősen meghaladta azt az összeget korábban szerepelt a tervekben. Ezen felül nyitott lehetőséget, hogy végre valami új ötlet, hogy a korábban használt teljesen nem tervezett és nem látszik lehetségesnek. Leírás divat GZM: 1. Új kampányokat. Alternatív kampány egy sor nagy darabszám elrendezni, időrendi sorrendben. A fejezetek általában tartalmaz új térképeket, amelyek többségét jött létre használt GZM, más kártyák is kiválasztott és igazítani. Sok az eredeti térképek váltották fel újakat, és ha a régi maradtak, azok nagyon sokat javult. Minden fejezetet használják azokat az egységeket, létesítmények és gyalogság felel meg a megadott időszakon és a színház. Mindazonáltal, mivel a szám csak mintegy 130 történelmi térképek, és különben is számos térképet készített a generátor, akkor néha olyan helyzetben, amikor valahol a egy térkép egység nem releváns ebben az időszakban, vagy színház, amely esetben a kérjük, jelentse fel a fórumon, és biztosítja a képernyőről. Most a teljes lista a fejezetek kronológiai sorrendben a következők: D - Dinamikus: amely egy kártya + generált a bónuszok. S - Static: amely több kártyát. SD - amely több kártya + generált a bónuszok. Szovjet kampány: 1. Spanyol polgárháborúban (4 kártya) + térkép "Tanítás KOVO 1935-ben.» S 2. Khalkhin Gol 1939. (3 térkép). S 3. Téli háború. Kudarcra van ítélve (2. fejezet, a "Talvisoty, 3 térkép). S 4. Téli háború. Jefremovics Vorosilov támadó. Fejlesztési 5. Június 22. Acél háromszög: Luck, Dubno, Brody (2 kártya). S 6. A Leningrádi terület (Barbarossa hadművelet). Fejlesztési 7. Határokon átnyúló csata (Elnya 41). Fejlesztési 8. Az ellentámadás Moszkva közelében (2 kártya). SD 9. Battle of Poltava. Fejlesztési 10.Letnie harcok alatt Rossosh 1942 júliusában (5 kártya). S 11.Stalingradskaya csatát. Start. Küzdelem a kanyarban a Don (2 kártya). SD 12.Stalingradskaya csatát. Csúcspontját. A csata a város (2 kártya). S 13.Stalingradskaya csatát. Kifejlet. Operation Uránusz. Fejlesztési 14.Operatsiya "ugrik" (3 kártya). S 15.Kurskaya arc. Fejlesztési 16.Orel. Fejlesztési 17.Pravoberezhnaya Ukrajna (Korszuni Sevcsenko-hadművelet) (4 kártya). SD 18.Vozvraschenie a Krímben. Fejlesztési 19.Osvobozhdenie Fehéroroszország (Operation Bagration). Fejlesztési 20.Osvobozhdenie Balkán (Yasso Kisinyov-művelet). Fejlesztési 21.Medal for Budapest (4 kártya). S 22.Osvobozhdenie Lengyelország (Visztula-Odera művelet) (5 kártya). S 23.Vostochnaya Poroszországban. Fejlesztési 24.Nizhne sziléziai működését. Fejlesztési 25.Shturm Berlin (2 kártya). SD 26.Vzyatie Prágában. Fejlesztési 27.Razgrom Kwantung Hadsereg (1 térkép). S Összesen: 56 történelmi térképek. Német-fasiszta kampányt: 1. Spanyol polgárháború (5 kártya) + térkép "tanításai a Wehrmacht 1935-ben.". S 2. Lengyelország lerohanása (Operation "Weiss") (2 kártya). S 3. Veresége a lengyel hadsereg. Fejlesztési BlitzUnion 2009 4. Invázió Norvégia (2 kártya). S 5. A támadás Franciaország (Operation "Gelb") (2 kártya). S 6. Áttörés a Maginot-vonal (Operation "Gelb"). Fejlesztési 7. Blitzkrieg (Operation "Gelb"). Fejlesztési 8. Az első támadás "Afrika Korps" (3 kártya). SD 9. Invázió Görögország (Operation Marita) + lefoglalására Kréta. SD 10. A támadás a Szovjetunió (Barbarossa hadművelet) (3 térkép). S 11.Nastuplenie Leningrádban (Barbarossa hadművelet) (2 kártya). SD 12.Doroga at Szmolenszk (5 kártya). S 13.Operatsiya "Typhoon". Fejlesztési 14.Zahvat Crimea (3 térkép). S 15.Harkov, 1942. Fejlesztési 16. Stalingrad (Operation "Blau") (3 térkép). S 17. "Saturn" a Chira. Fejlesztési 18.Harkov, 1943. Fejlesztési 19.Operatsiya "Citadella". Fejlesztési 20.Korsun, 1944. Fejlesztési 21.Operatsiya Bagration. Fejlesztési 22.Srazhenie itt: Chateau-Salins. Fejlesztési 23.Nastuplenie a Ardennes ( "Nézd a Rajnai"). Fejlesztési 24.Poslednee offenzíva a Wehrmacht ellen. Balaton 1945 (Operation "Conrad III"). Fejlesztési 25.Poslednie tavasz pillanatai ( "Nézd a Rajnai") (5 kártya). S Összesen: 51 történelmi térképen. Amerikai-brit kampány: 1. Fighting Norvégiában (Operation "Jupiter") (2 kártya). S 2. A támadás Franciaország. Fejlesztési 3. Operation Compass »D 4. Deblokada Tobruk. Fejlesztési 5. Battle of El Alamein (3 térkép). S 6. Rising Sun: Guadalcanal (5 kártya). S 7. Leszállás Afrikában (Torch hadművelet). Fejlesztési 8. Szicíliai partraszállás (Operation Husky). Fejlesztési 9. Szövetséges támadó Olaszországban. Fejlesztési 10. Leszállás Franciaországban (Operation Overlord) (3 térkép). S 11.Bitva Franciaország esetében, I. rész. Fejlesztési 12.Bitva Franciaország számára, II rész. Fejlesztési 13.Pryzhok át a Rajna (Operation Market-Garden "). Fejlesztési 14.Voshodyaschee V: Fülöp-szigetek (2 kártya). S 15.Oborona a Ardennes (Battle of Tab "). Fejlesztési 16. Rising Sun: Iwo Dzima (1 térkép). S Összesen: 26 történelmi térképek.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 21:59 | Üzenet # 3 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| Maud teszi a játékot a következő főbb változások, kisebb változtatások annyi, hogy sorolja fel teljesen lehetséges. Please - olvassa el figyelmesen, és akkor a szerzők nem kapnak hülye kérdéseket. 6. Egységek és létesítmények. 1. Egy divat GZM 7 jelen vannak szinte minden 3D-s gyártási modell páncél és légi járművek valamennyi főbb háborús felek a második világháború. Aligha létezik a világon legalább egy ilyen projekt számos háromdimenziós modellezési technikákat, és nem valószínű, hogy valaha is létezni fog egyáltalán, de semmit nem lehet kizárni. További információk a összetételéről egységek a hadviselő felek fognak tárgyalni a szakaszban. 2. Eger egységek hozzák összhangba a történelmi hitelesség: figyelembe kell venni nem csak a vastagsága és szöge a legnagyobb a prognózis bronelistov, de a jelenléte nyílások, fedelek, protivokumulyativnyh képernyők (például a Pz.Kpfw IV Ausf.N vagy StuG 40 F / 8), valamint a minőségi csepp a páncél hiánya miatt, vagy a dopants romlás folyamat, amely szintén kihat a gazdasági életképesség (legjobb példa -- King Tiger és IS-1 / 2 a korábbi modellek). 3. Mellett a túlélés, az egész technológiai rebound beállításokat. Ezért, továbbá túlélést és a páncél vastagsága jelentős szerepet játszik a lejtőn bronelistov. Így például a Párducok Jelentős előnnyel a Tigris, valamint a T-34 a T-28E. 4. Paraméterek sebességre tornyocska, BBT adni a valóság, hogy miként lehetséges (például a Tiger és Panther torony fordulva lassan sajátosságai miatt hajt, de a Pz.Kpfw IV Ausf.J általában csak a manuális váltó, aminek következtében tény következményei). Ugyanez vonatkozik a fordulópontot a fegyvert platformok az ACS és sol. Ráadásul ez a mérték függ a kaliber ágyú rendszer. Például a számítás kell forgatni 37 -- mm-es a golyóálló gyorsabban, mint 85 mm-es. Ugyanakkor a konkrét modellt a pisztolyt, és ágyútalp játszik a szerepe, ha van ilyen, lehetővé tette, hogy gyorsan telepíthető, és létrejönne egy fegyver - akkor legyen a játék. By the way, azt kell megjegyezni, hogy a prototípust a német ZSU "Kugelblits" Volt egy nagyon szerény forgási sebességének a torony, amely nem teszi lehetővé váljon "yubervaffenom" tette, hogy sorozatban. Én is ezt tükrözi a játék, de a forgási sebességének a torony is kellett, hogy növelik a ZSU ez volt legalábbis bizonyos értelemben. 5. A hatótávolsága és minősége tekintetében a felülvizsgálat összhangban vannak a tényleges történelmi lehetőségeket és minőségi optika. T-34 látótávolság sokkal alacsonyabb, mint Tigris. Úgy tűnik, abban az értelemben, jelenléte a csoportban a játékosok és a könnyű felderítő tartályok páncélozott járművek, látnak messzebb és gyalogos nyilatkozat sokkal jobb. 6. Minden egység Blitz "szenvedés" a magas tűzgyorsaság. Most ezt az opciót igazodik a történelmi hitelesség, mondjuk a T-34, mert rossz a megalapozottsága fülkéjének, nem lő több, mint 5 percenként, Pz IV kontraszt volt BW és átgondolt ergonómia, így teljes körű használatának aránya fegyver 12 lövés / perc, tarack D-1 shot 4 percenként, és M1A1 - csak egyszer. IS-2 tank korai modell lő 2-szer egy perc múlva -3, stb Ugyanez vonatkozik a automata fegyverek. Tűzgyorsaság arány és a lényege a különböző fogalmakat. Ideiglenes Tűz m / b nagyon magas, de a gyakorlati aránya nagyon alacsony. Ezért minden, vezethet a valósághoz ebben a tekintetben is adtak nekem. 7. Hogy javítsa a lejátszás jobb túlélőképességét katonai felszereléseket. Minden tartály van különböző túlélési arány attól függően, hogy az osztály és az adott modellt. Egyértelmű, hogy a nehéz tartályok ellenállnak sokkal több találatot, mint a tüdőbe. Túlélőképességének Technology megfelelően kiszámított tényleges statisztikai túlélési esélyeit. Ie. mint például a T-34 Az a háború kezdetén elszenvedett 4,9 lövedék hatása, a végén - 1,5. Ie. annak megsemmisítése 36-tól 8,8 cm-es KWK szükség 2 találat, a 12.8cm KWK 44 - az egyik egy 5 cm-es KwK 38-4. BlitzUnion 2009 8. Ami a légi közlekedés, a jó védekezés, létre kell hozni a megfelelő sűrűségű tűz, azaz a A védelem ellen egy nagyon erős AOR 3,4. Egy légvédelmi ágyú nem csodaszer. Rossz védekezés könnyen összetörni a gépet. 9. Minden egységnek van-e fegyver a megfelelő fegyver a megfelelő lőszer és jellemzőit. Ezen túlmenően a paramétereket kár a tüzelés a jelentősen módosított, szemben a korábbi verzióját a mod. Összességében az eszközök erősödött 25%. És az ágyú kis ballisztikai nagyobb rombolási sugár gyalogság, mint a hosszú csövű mintákat. Ez teszi nagyon hasznos kiegészítő tartály erőszak fegyver a harcot a gyalogság. 10. Repülés kapott fegyvereket az érintett tárakat. A légi jármű van-e fegyver nem csak a nagy robbanó bombákat, fegyvereket és fegyvereket, mint eddig, de a rakéták, gyújtó és napalm bombák, valamint a kazettás bombák. Például: IL-2 M3 használhatja az RS és PTAB, dobás sok 24 db. Ju-87b "Stuka" a fegyveres 4 SC50 és 1 SC250, Ju-87D5 "Stuka" klaszter n / m bombák, sok US planes késői időszakban a háború - napalm és a "könnyebb", stb 11. Csökkentse a távolságot a kádak között a rekeszeket. 12. Tartályok kevesebb, mint a far fordult az ellenségnek. 13. A tartályokban és lőfegyvereket egy holt zóna, ami egy bónusz kúszott gyalogság. 14. Létre foglalás levegő, a motor típusa (ötujjas - jutalom Beleértve túlélést és a repülő), hát páncélt, és a páncél. 15. Figyelembe kell venni a rendelkezésre álló gépjárművek előtt (néhány védelem). 16. Tüzérségi vált rugalmas (a 1,2-1,5-szor). Járadékot arról, hogy a jelenléte / hiánya, a pajzs, csapágyak, kerekek védelmére vonatkozó számítás. Páncéltörő ágyú és géppuskák magasabbak voltak, szint rejt el, és ezért, ha a feltárás végezték rosszul, akkor n / t pisztoly vagy puska lehet kimutatni, ha azok lőnek. 17. Vezették be, hogy a játék parancsot tankok és páncélozott járművek tettek szert sugarú és minősége a felülvizsgálat. 18. Megváltoztatta a sebességet és a fordulatszámot az összes tankok és páncélozott járművek, a összhangban a valós lehetőségeket. Mivel a Challenger és a P-35 közé a leglassabb autó a játékban, néhány katona is foot utolérni, és a T-34 obr. 43g. Az egyik legnagyobb fürge tartályok, hamarosan talán csak Hellket. De ha összehasonlítjuk a T-34 obr. 41g. és a T-34 obr. 43g., Akkor az utóbbi lesz a nagy sebesség és jobb kezelhetőség miatt a javulás átviteli és motor. 19. Mivel a játék több tarackok lépett a vegyi lőszerek. Ők szinte használhatatlan BTT ellen, de hatékonyan elpusztítani munkaerő nagy területeken. Kell által használt olaszok Etiópiában, valamint Kínában a japán. 20. Temne ásás páncél nőtt. 21. Gyalogság a páncél a legtöbb tartályok váltotta fel egy új, ülve ember. 22. Megnövekedett idején a megsemmisített páncélozott járművek a térképet 3-4 alkalommal. 23. Különböző típusú légvédelmi ágyú tervezett különböző típusú repülőgépek és a magasság, azaz a szükséges, és kis-, közepes és nagy kaliber. 24. Megváltozott paraméterek értéke feltöltés lőszer fegyverek technológia ( Attól függően, hogy kaliber) abba az irányba, az egyensúly és a realizmus. Patrol Robot szükségességét, hogy több járat feltöltésére lőszer nagy rendszerek. 25. Könnyű páncélozott járművek és néhány nehéz géppuskák lehet, attól függően, hogy a szögek Magasság fegyverek tüzet alacsonyan repülő légi célpontok 26. Most, a számítások a könnyű fegyverek, valamint a 30. és a golyóálló golyóálló 38 mozoghat őket a mezőn csatatéren. 27. Hozzáadás helyes szögeket tűz számos fegyvert és ACS, hogy nem volt az előző (JG-18, Skoda 150 mm, stb.) 28. Az új egység létrehozása szövegek és képek az enciklopédia.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:04 | Üzenet # 4 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| 29. Fegyvertelen terepjárókat a játék volt képes ellátni a könnyű fegyverek. 30. Között első alkalommal addons játékokat és a motor "Blitzkrieg 1" alkalmazott úszó egységek. Alapvetően azt elindítja a szovjet-made, de ezen kívül is van a német tüzérségi bárka, és a kínai könnyűcirkáló. Nagy hajók a jelenlegi fegyverek nem teszi lehetővé, hogy hajtsák végre a játék motorja, sajnos. Mindazonáltal, létrehoztunk egy hibrid kétdimenziós és háromdimenziós héj a torony - ez a monitor Rém. 31. Az előző változat, a GZM 7, tudtuk, hogy teljesen felülvizsgálni cross-nyomkövetés, félig lánctalpas és kerekes járművek. Ez figyelembe venni: tömeg, a földi nyomás, a hajtott tengelyek száma, a motor által, lehetőségek futófelület és méretű kerekek. 32. BBT most feltörése kis fák és bokrok (tank lovagolni az erdőben még mindig kell, ezért gyökeres változást a mérleg kártyák nem történt meg). 33. Bevezetésre kerül egy új típusú egységek: tankok - Minesweepers (PT-3 alapján a T-34-76 és a T-34-85, Sherman Crab, Churchill Bullhorn). Ezek a tartányok tudja, hogy a folyosón a bányában kerítés az első tételből, az ellenséges tüzet, hogy sok helyen változik az ismerős játék a korábban letették a térképeket. 34. Voltak képviselői egy új típusú egységekből: nehéz Páncélozott alapú ACS "pap" és a Tank "Kos". Mellett a géppuskák, az ilyen gépeket dovooruzheny nehézgyalogság fegyvert, ebben az esetben az n / m gránátot «PIAT" és lángszóróval, ill. 35. Súlyosan megváltozott és kibővített vonala lángszóró tartályok mérföldkő-párt, Ezen gépek fegyverzete amelyek nagyon eltérő jellemzőkkel és hatásait. 36. We have jelentősen növelte a flotta a vasúti technológia. Páncélozott vonatok meg Lengyelország, Spanyolország, Japán és Németország. A vasúti szovjet csapatok kapott néhány új broneploschadok. Ezen felül állítottak elő, és bevezette az új típusú térképeket a vasúti technológia: bronedreziny és motobronevagony. 37. Added egyedülálló egység a Vörös Hadsereg: RUS-2 radar. Radar tette a helyhez változaton. Míg ez általában a múzeumi egység, de a funkciója, hogy van egy figyelmeztetés: ha a felderítése az ellenséges légi, vagy szárazföldi az ellenség közelében az állomás, hallható könnyű légvédelmi szirénák. Ugyanebből a célból vezették be, és távolságmérő. 38. Repülés eleme a játék megváltozott, és bonyolult, a gépek vannak különbségtétel vonatkozásában a teljesítmény jellemzői: a mobilitás, a gyorsaság, a rendeltetési hely. Ezáltal, a különböző típusú járművek, e célra a lehetőséget, hogy különböző magasságokban repülni, és , illetve különböző biztonsági rés a zenit a tüzet. 39. Amellett, hogy mit állítottak elő számos modellt a repülőgépek száma előző modell repülőgépek változott a finomított, egy normális működéséhez defenzív és offenzív fegyvereket. 40. Több modellt BBT kapott légvédelmi géppuska, amelyek együttesen BBT támogatás lehetővé teszi a fő légvédelem módon, taszítja a támadást Stormoviks. Persze, úgy mint például az LSD teljes értékű légvédelmi ez túl optimista. 41. A játékban ki Brody. 42. Modellek számos standard egységek (például US ZSU) volt átalakítható hozzáadni a hiányzó fegyver emplacements és megfelelő méretű berendezések (M3 Grant SU-76, stb.) 43. Jócskán megnövelte növények, a fák száma, mindenféle nőtt 3-4 alkalommal. Különösen sokat tettek a pálmafákkal. Most a virágágyások és cserje vált, sokkal több. 44. Bemutatjuk néhány tárgy és az épületek a Kelet és Afrika: a kínai és japán Házak, pagodák, szobrok, valamint a sziget építészet. Közül azokat, szeretném hangsúlyozni, hogy a nagy Buddha-szobor, amely saját, egyedi szinkron. BlitzUnion 2009 Ezen kívül készült egy újabb nagy mecset, amelynek, valamint a többi Mecsetek is sor került, egy egyedülálló hang az ének a müezzin. 45. Jelentősen bővíteni lehessen a tárgyak: megsemmisült autók, kocsik, mozdonyok és villamosok; vizi aknák; lezuhant repülőgép; repülőgépek repülőtér számára; lebontani a tartalék repülőgép-konténerekben; japán hidroplánok; sok szobrok és emlékművek; zászlók és plakátok; közlekedési jelzések, útjelző táblák; etc 46. Bemutatjuk néhány tárgy és az épületek az európai színház: a szobrok, emlékművek, kúriák, repülőtér kézikönyv, a Victory Column Berlinben, a Reichstag, Birodalmi Kancellária, stb Különösen figyelemre méltó a székhelye a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht, egyedi озвучкой front-line jelentések, beszédek és dalok a vezetői ezekben az években. Volt egy sor szobrát a Szovjetunió, köztük a híres "Girl with a paddle." 47. Annak érdekében, hogy az átkelőhelyek ponton hidat építettek a MOT és az Európai Színház. 48. Mivel a különleges egységek gyártott járművek és Páncélozott artkorrektirovki. Nem fogod megtalálni a térképen. Ők végeztek az első helyen, a jövőre nézve. Ezek a gépek hívás tüzérségi csapások kívülről a kártyát. "Lőszer" gyakorlatilag végtelen, hanem "vádolják", hogy nagyon hosszú. Sajnos problémák miatt a mesterséges bűnüldözési operatív művelet hagy sok kívánnivalót, de tudják használni. 49. A repülőterek és biztosítani páncélos hadosztály készült gép -- alatti üzemanyag-feltöltők (bár az üzemanyag erőforrás-ben vezették be). Használatuk korlátozott szkripteket. 50. A játékban ki mérnöki daruk. 51. Összes szovjet nehéz önjáró löveg mozoghat az emberek és lő baldachin mód kiigazítást. Ráadásul annak ellenére, hogy a választott rendszer nullázás, önjáró lövegek tüzelés rá, mint a tüzérségi misszió mód, azaz a folyamatosan tűz. Ha az ideje, hogy átadja a rakétákat, majd a tüzérségi előkészítés is lehet tartani. De figyelembe kell venni, hogy a fény derül viszonylag korlátozott körét, és az a tisztességes halott zónába. Így a végén sikerült kompromisszumra jutni: a szovjet Nehéz ACS nem veszíti el tulajdonságait használják az informatikai és a támadás fegyvereket, és a megszerzett, egy kissé rövidített formában a lehetőségét, tűz elleni védelmet. 52. Víz hidak. A játék "úszó" egységek mentén mozognak a folyók és a tengerek azt jelenti: "víz hidak". Ez a hagyományos, hidak, amelyek meghatározott felületén víz. Jönnek a különböző szélességben, és sérthetetlen minden fegyver a játékban. Ezek a hidak van egy utóirat címében szereplő "cz_». Lehetnek dokkolt véget ér, és elvileg a laikus még a folyók mentén. Kívánatos, de nem érheti őket a banknak, ellenkező esetben lenne egy furcsa kép, amikor a tankok lesz a vízen járás Aki a Xuhui. Jellemzően, hidak nem láthatók. De ha maperu hogy lássa a hidat vele dolgozni, teljes formában van egy dosszié hívott "Víz Bridges", amelyek a kívánt textúra közötti váltáshoz láthatóság / láthatatlanság.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:10 | Üzenet # 5 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| 7. Színezés egységek. 1. Túlnyomó többsége egységek nagy felbontású textúrák és minősége, felbontás 256x256-tól a 512h512. Továbbá, az új egységeket kapott, mint általában a teljes azokat a szükséges textúrák. Az alábbiakban részleteket. BlitzUnion 2009 2. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb a téli álcázás szovjet járművek, páncélozott járművek és a tüzérséget. Igyekeztünk eljussanak a valódi minták álcázás, hanem a Vörös Hadsereg, még ugyanazon ezred autók különböző árnyalatai. Ezért egy színek mindenki számára, természetesen nem. Az egységeket alkalmaznak matricák (szám, logo egységek, zenekarok, háromszögek, történelmileg hiteles feliratok, néha vörös csillagok). Használtuk a fotó és rendszerek álcázás ténylegesen létező egységet BTT. Fehér keresztek a tartály teteje (1944-1945гг.) Nem veszik root több okból, és mi használt egyéb jelei a légi azonosítást. Számos "irha" BBT és a járművek vannak jelen a rozsda és a kosz. 3. Szovjet légierő történelmileg hiteles textúra a nyári és a téli. 4. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb afrikai és téli Camo Német járművek, páncélozott járművek és tüzérségi (Külön köszönet PanzerMeiyer, egy új szabvány a textúrák). Továbbá, a német felszerelés előtt gyártott 43g. egy standard szürke szín, de olyat, amely alól 43g. - álcázás, vagy szabványos sárga. Német camouflage volt nagy számú fajta minta és a színek, hogy képesek voltunk jelzik. Az egységeket alkalmazták matricák (számok, logók egységek, különböző keresztek, zászlók és bajnokok). Szoktunk Fényképek és ábrák álcázás a valós egységek BTT. Számos "irha" BBT-és járművek jelenleg piszoktól és rozsda. 5. Luftwaffe gépek történelmileg hiteles textúrát a nyári és a téli, és a rész és Afrika. 6. A német repülőgépek és BBT megjelent horogkereszt. 7. Pereteksturirovan egész nyáron, és a legtöbb afrikai és téli Camo Szövetséges járművek, páncélozott járművek és a tüzérséget. Megkülönböztető jegyekre vonatkozó karakter (számok, súly csapok, emblémák egységek, csillagok különböző történelmi pontos leírások). Használtuk a fénykép és rendszerek álcázás a valós világ egységek BTT. Számos "irha" BBT és a járművek vannak jelen a rozsda és a kosz. 8. Szinte az összes színezés szövetséges repülőgépek már konvertálni. 9. Hasonlóképpen, az álcázás jött létre a japán, olasz, lengyel, Francia, holland, belga, román, kanadai, magyar, kínai, Thai, jugoszláv, szlovák, görög, finn, spanyol (Franco és Republikánus), stb egységek. 8. Gyalogság és más élő erő. 1. Vitalitás gyalogos nőtt 2-3 alkalommal, mint az eredeti. Jobb elkészítésére, valamint a több tapasztalat az egyik vagy a másik katonát, és a jobb fizikai forma és a képessége, egy nép, annál nagyobb a túlélési esélyeit egy gyalogos. Egyértelmű, hogy a Az átlagos kínai, a fizikum és a testedzés jelentősen meg fog hogy rendszeresen SS katonák. És ez a SS ember, viszont ad szabotőr NKVD vagy csoport "Brandenburg, 500-at. Azaz, egyértelmű, hogy a "kommandó" egyenként a pályán szívós harc több mint baka a sort. Ez alapján ezek gyakran szubjektív megfontolások és a kiállításon még mindig fennáll a gyalogság. Mindazonáltal, a különbséget a csatatéren, még az sem észrevehető. Mi már évek óta fontos eredmény. 2. Megváltoztatta a paramétereket beszerzési gyaloghadosztály, és hozzátette, az új típusú irodák. Is korrigált maszk parancsok számos selejtezők a játékban. 3. Sok új típusú gyalogos: Szovjet Gárda csapatai az NKVD (Nem a háztartási érzését blokkoló különítmények, valamint a belső és a határ csapatok. Blokkoló különítmények, általában a legjobb, és jár el a közvetlen hátsó, melyen a rendőrség funkció), büntető zászlóalj, testi sértés egységek (Steel Bibs - teljes), Marines, Volkssturm, ejtőernyősök, Horvátország, Románia, Svédország, a mongolok, Kanadaiak, a kozákok, az ausztrálok, az SS-csapatok, szabotőröket, és más különleges erői, az új-zélandiak, Hinduk, stb etc BlitzUnion 2009 A listákat olyan egységek kérdés határozza meg részletesebben. 4. Most ott nonkombatanty (sertés, csirke, liba, kutya, a polgárok ...). 5. Minden gyalogos integrálódik a generátor és hozták a fej és a színház, illetve a történelmi realizmus. 6. Emelkedett elleni gyalogsági képességek. Most felfegyverzett gyalogsági a következők: páncéltörő gránát, Molotov-koktélok, puska hordozóeszközök, mágneses aknák, speciális hátizsák díjak, páncéltörő ágyú és gránátvetők. Köre a tűz-és RPG-MFR nőtt, és a páncél jelenik meg összhangban a valósággal. RPG régóta újratöltési idő. 7. Száma Pé gránátok gyalogos 0-tól 3-4, a tolóerő köre korlátozott 10 csempe (nehéz mindegy). 8. Támadó csapatok a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht, valamint a tengerészgyalogság Japán és az Egyesült Államok a felfegyverkezve flamethrowers és robbanótöltetek, hogy elpusztítsa az erődítmények és pusztítsd tartályokban. Így, ha a játékosok sikerül megközelíteni ezeket a megbízásokat CEDC (semlegesítés feltételezés, staging a smoke screen), akkor a Minisztérium fogja semmisíteni nagyon gyorsan. Hasonlóan módon shturmpionery alááshatja a szovjet nehéz harckocsi, mint a KV. 9. Mesterlövészek gyorsan pontosan, és ez nem egy terminátor, mint az előbb (ő mindig megöli az első találatot - a hadsereg sniper abban az időben, ez csak egy katona, Reflex forgatás egy kicsit jobb, mint a többiek, mintegy az ász mesterlövészek nem beszélek, mert a aránya nem volt nagy, összesen). By the way, hadsereg mesterlövészek, van néhány irodák. 10. Speciális célú gazdálkodó szervezetek is bevezetnek: a szovjet katonai hírszerzés és szabotőröket SMERSH NKVD és a német csoportok szabotőr "Brandenburg", a brit SAS és az amerikai juttatásához. Sok különleges erők fegyverekkel nem lineáris gyalogság: géppisztoly egy hangtompítóval, automatikus és öntöltő puska, különleges terhek. Szintén a szolgáltatás különleges erők egy fokozását szolgáló eszköz - géppisztolyok, gránátvetők és MFR. 11. A gyalogság képes volt, és kézigránátot dobott őket a távolból akár 17 padlólap, differenciálása gránát tömege és méretei. Gránátalma különböző károk és a sugár seb. Igazából kézigránátot dobott, és a tartomány a csempe: Igen. RGD-33 16 b.. 12 Mils bele. M39 16 g. M24 17 d. F-1 13 e. Mk.2 13 Nos. BREDA Mod.35 15 W Egy palack gyújtó 10 és. N / m 10 gránátot 12. Távcső van egy kisebb látómező (25 fok), de többet lát. 13. Life gunners megduplázódott. 14. Nos, ugorj a gépek valódi ejtőernyős, gyalogos és nem mint korábban. 15. Bevezetett őr, harci kutyák (ez utóbbi van egy anti-díj), és A japán katonák - öngyilkosság. Patrol kutyákat használnak a határon őrök, és páncéltörő kutyákat használnak fel egy-két-missziókat, a tél 1941. Moszkva közelében. Egyértelmű, hogy sor kerüljön ilyen kutyák nem magas, de mivel előfordult lehet, akkor mi történt velük. 16. Tegye a lovasság, hogy a Vörös Hadsereg, a Wehrmacht, a román hadsereg, a hadsereg szlovákia Marokkói gyarmati csapatok, a japán császári hadsereg, a Nemzeti Hadsereg Meytszina, a KMT és a lengyel hadsereg. Trooper sokkal gyorsabban mozog közönséges baka, nagy szakítószilárdságú, és ellentétben a BBT is sokkal nagyobb BlitzUnion 2009 szabadságát manőver, például könnyen át az erdőben. Lovasság nem támadás hideg acél, hogy van-e fegyver a pisztolyok, revolverek, géppisztolyos, karabélyok és a gránátokat. Meg hatékony lehet a felderítés és a támadás mögött az ellenséget. Mindazonáltal, a 42-edik évben a játék lovasság mint olyan, gyakorlatilag nem fordulhat elő, mert Kiszolgáltatottságuk lóháton.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:16 | Üzenet # 6 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| 9. Fegyverzete. 1. A megnövelt hatótávolság tartályok készült a különbség egy adott tartományban eszközök: azaz a fegyver hajtások messze a Tigris KV-1 az F32, a T-34 - a BT-7 és a T-34 F34-nél több T-34-R-11. , Egy táblázat az összes fegyvert a tartályok, önjáró lövegek és légelhárító és tankelhárító fegyverek, ami figyelembe véve a hossza, hordók és kaliberek képletek és a tartomány, amelynek célja célja az volt, tűz (átlagosan 30-80 csempék, vagy 1,5-2,5-szor). 2. Tett különbséget páncélja fokozat: önjáró löveg tüzelés a tankokra, és az n / m eszközök további, stb együttható a különbség mintegy 5-10%. 3. Voltak változások az idő, melynek célja valamennyi típusú fegyvereket. Azt attól függ, hogy a tényleges kapacitás az egység egy tipp az ilyen jellegű fegyverkezés. Ie. Mint nehezebb és nagyobb kaliberű fegyver - a nehezebb. 4. Minden fegyver tüzelési at egyenesen tűz, megtalálta az igazi (amennyire lehetséges) a paramétereket a páncél penetráció, a parttól körülbelül 500 méterre a 90 fokban (lejtő páncél foglalni a foglalási rendszer egység). Figyelembe vették, mint kritérium biztos elterjedtsége a páncél, és amelyek elősegíthetik a különböző százalékos penetráció a számunkra, és a németek (különbség 5-12%). 5. Paraméterek kézi lőfegyverek (tartomány, hatalom, páncél penetráció, ez az arány és égetés aránya) megváltoztatta az irányt a realizmus (figyelembe véve az összes, még kinetikus energia golyó). Ezért a távolság a tűz a gyalogság elleni küzdelemben is nőtt. Ezáltal van egy jelentős különbség a gyalogos egy puskát és egy gyalogos egy pisztolyt -- géppuska, vagy valamely fegyveres lövész a puska a hosszirányban eltolható kapu, és egy gyalogos egy puska. Továbbá, a kérdés, hogy miként Small Arms fegyveres harcos. Ha ő kezében van az LL-40, és jelentős valószínűség szerint ő lesz megölte ellenfele a PCA-41. A puska éppen olyan fontos: Szovjet katona egy puska Moszin 1891, hatékony harci hadsereg Manchukuo a puska Arisaka. A Bőrnyakúak az SVT-40 jobban teljesít majd a gyalogos a Mosinkoy. Ezekben az ágyúk mutatók játszanak jelentősebb szerepet: ha összehasonlítjuk az MG-42 és Bren, az első lesz 1,5-2 szor jobb a második. Ezen kívül figyelembe veszi az ergonómia és fegyver kifejezést időben, amelyek célja. 6. Minden gránátok, aknák, bombák és tüzérségi lövedékek, attól függően, hogy jellemzőit, képes volt obezdvizhivat technika. 7. A táblázatban módosítsa a távolság tüzérségi tűz nyomán valódi adatok (figyelembe véve az arányok természetesen a különböző osztályok, azaz a MLRS és habarcs különböző szabályok alá tartoznak, mint a tüzérségi ágyút). 8. Készült egy csomó új fegyverek az egységek: napalm, repülőgép RS bontási lőszer, gyújtó bombák, kazettás bombák, vizi aknák, vegyi bombák és lövedékek, stb 9. Fokozott terjedése, valamint számos kis-automata gyalogsági fegyverek és géppuska technológia. Kár volt a lövés, valamint a távolság a csata nőtt, és a pontosság automata fegyverek csökkent. Tehát a fegyvert - ez egy erő, és hatékonyságának gépfegyvert tűz közvetlenül függő annak sűrűsége. BlitzUnion 2009 10. Csökkentett szét a lövedékek nagy hatótávolságú tüzérség mérleg. Ie. most viszonylag alacsony aránya kompenzálja a nagyobb a valószínűsége üt. 11. Minden megváltozott a bombák az irányba, hogy növeli a sugara rombolás és páncél behatolást. 12. Megváltozott sérülés a robbanás a bombák és lövedékek. Most a tüzérség és a Ennél páncélozott járművek ellen hatékony. 13. Megváltoztatta a paramétereket minden kis repülőgépek fegyvert fegyverzete. Most Légi jármű nem lehet tömeges felvétel tartályok tól 20-mm ágyú, mint előtte volt. Fő fegyverek elleni technológia -, hogy a bombák és rakéták. 14. Teljesen átalakították flamethrowers a játékban. Most, lángszórós vannak különbségek a típusok és hatékonyság, és ami a legfontosabb - egy új tűz hatása a lángszórós, természetesen, A legjobb az egészben az a motor "Blitzkrieg 1" és a "Blitzkrieg 2". 15. Mivel a játék belépett levegő levegő-levegő rakéták, kivéve, ha kifejezetten Német R4M. Nekik van felszerelve az egyik a módosítások a Me-262. 10. Prémium rendszer. 1. Új odaítélési rendszer a Szovjetunió és a németek. Hozzá sok ikonok érmek, szalagok és díszek, beleértve a Szövetségeseknek. És tedd szinte minden katonai díjak A ténylegesen létező abban az időben. 2. A német Awards megjelent horogkereszt. 3. Jelentősen megnövekedett a tapasztalatok megszerzéséhez szükséges címeket. 4. Száma, címek, ami kap a játékos emelte 6, ehhez elérve az utolsó rangot a játékos kap 2 erős fegyver a fő tartalék parancsot. 5. Az első három helyet, a parancsnok a Vörös Hadsereg, hevederek helyébe az "talpfák". 6. Növelte a több szinten kiszivattyúzni egységek 5 játékos. 7. Bevezetésre japán-odaítélési vonalzót, és a rendszer rangsorolja a jelei különbséget. 11. A hang és a különleges hatások. A legtöbb új hatások és a hangok a robbanások egészítették ki a játékot köszönet Labor uv.tov. Ilyak'i. Ezen kívül, hála elvtárs. Alexeyich'u a GZM 7,0 frissül hangja, sok fegyverrel és a halálesetek száma. 1. Készült egy új hang mindenféle fegyverrel. Most minden fegyver, puska, géppuskák, géppisztolyok, habarcs és MLRS hang tényleg más. 2. Helyébe a teljes hatásának robbanás, halálos, füst az égés technológia, a lövések hatását. Számának hatása, hogy egy és ugyanazon események nőtt, így a technika, a lövészet, az égés és robban nagyon változatos. 3. Illeszteni a játék hang követően a hadviselő felek: Olasz francia finnek magyarok spanyol japán románok Kínai lengyelek Thais BlitzUnion 2009 jugoszlávok horvátok szlovákok 4. Hatékonyságának növelését a füst képernyő az idő előrehaladtával, valamint a megváltozott vizuális hatás. Most már van értelme használni a füst képernyő közvetlen támadás. 5. A nagy kereslet miatt a hangok a sok fordulók minták hordó téren ott van a hangja tüzérségi lövedékek és töltse fel a repülési műszerek. 6. Használt új hangok a robbanások a málló földet. 7. Hozzáadott egy második robbanás robbanás a tartályok után dömping a toronyba. 8. Egészítette ki, amelyben sok új hangokat a repülőgép-motorok. Ezért az összes főbb repülőgép hajtóművek (beleértve a JET) hang a maguk módján. 9. Air fegyverek és géppuskák egy egyedi hangot jár minden egyes fegyvereket. 10. Repülőgépek rakétákkal saját reális hatás kezdődik, hogy az égből az ellenséges repülő "tüzes nyilak". 11. Hozzon létre egy gyújtó hatású bombákat és rakétákat a különböző kaliberek. 12. Ahogy a játék lépett napalm tartályok egyedülálló hatást. 13. "Molotov-koktél" Van saját hang és a hatás az égés. 14. MLRS és egyéb aknavetőt most szerzett új grandiózus hatásokat kezdve a tüzes és füstös áramok és a füst felhő. Minden típusú MLRS Típusától függően a kaliber és a lövedék hatása van egy egyedi, egyedi hangzás. Csiszoló-és üvöltés "Katyusha" soha nem szabad összetéveszteni a "üvöltő öszvér" Nebelverferov. 15. Nehéz géppisztolyok és automata fegyvert kapott új effekt találatok. 16. Hozzáadás hatása signaling dohányzik. Meg lehet alkalmazni egyes légi fegyverek Gépek artkorrektirovki. 17. Hozzáadott sziréna merülés "Pieces". 18. Habarcsok dördült az új hang a visszaéléseket személyi bányákban. 19. Időpontjában az időjárási hatások jelentősen megnőtt. Attól függ, majdnem a randomayzera. Ie. eső vagy vihar is eltarthat néhány perctől egy órán keresztül. 20. Helyébe a hang mozgásának egységeinek száma BTT megbízhatóbb. Különösen észrevehető példák Pz Pz III és IV, "macska" és a T-34. 21. Made motor hangja felszíni egységek. 22. Victor Rapitskim írta, egy új zenei fő témája a játékot. Így a mod változások szinte az összes hang hatású játék, de része a zene.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Hétfő, 2009-12-28, 22:18 | Üzenet # 7 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| 12. Felhasználói felület. Alapuló üzemeltetési tapasztalat GZM v.5.55. arra a következtetésre jutottunk, hogy mivel a legtöbb funkcionális interfész-szabvány, illetve a leginkább esztétikailag -- "Sztálingrád", a legjobb megoldás lenne egy hibrid változat. Ezáltal A GZM v.7.00 felület ugyanazokat a szolgáltatásokat, mint a standard, de úgy tűnik igen hasonlít a felület a "Sztálingrád". 13. Videoroliki. Editing videót a játék Szergej megszegése. 1. Változására tekintettel időpontja elején kampányok a fő hadviselő felek, van véglegesített eredeti videó kampányok, bár nem teljesen megváltoztatta őket, mert ők maguk Nem rossz. 2. A menü hátterét, hanem a füst és egy pár tartályok ben készült hiteles videótelefon dokumentumfilm kereteket. BlitzUnion 2009 3. Létrehozni egy videót csak híradók, beleértve a szín, vagy mesterségesen átalakítani a színt megjeleníteni a dokumentumfilm "a második világháború színes »Discovery csatornán. 14. Összetételének egységek GZM v.7.00 minden hadviselő felek. Meg kell jegyezni, hogy több egységet is fel lehet használni (és felhasználás) más hadviselő felek, mint például a héj és a habarcs, de a listát kapnak csak az egyik ország, nem párhuzamos. Ha vannak ismétlődő egység, akkor Ez azt jelenti, hogy ezeket a különböző pártok és különböző hang eljárva, álcázás, és néha TTX.
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Csütörtök, 2009-12-31, 16:55 | Üzenet # 8 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| A legfrissebb információim szerint teljesen elkészültek a GZM7 moddal és január 7-től letölthető lesz, egyelőre csak az orosz verzió, de nekilátnak az angol fordítás elkészítéséhez is.
|
|
| | |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Péntek, 2010-01-15, 15:37 | Üzenet # 10 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| Torrent link:http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=2638429 Regisztráció szükséges azonban egyszerű és utána jön ezerrel, aki nem tud oroszul (nekem is csak próbálták tanítani) használja a böngészőbe integrálva a google toolbart (a fordítás gombra kattintva automatikusan lefordítja az oldalt). A regisztráció időben korlátozva van! Ha valakinek segítségre van szüksége bátran írja meg. HB
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Péntek, 2010-01-15, 15:40 | Üzenet # 11 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| MÁSIK LINK:http://www.etorrent.ru/torrents/17471
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Szombat, 2010-01-16, 08:31 | Üzenet # 12 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| MÉG EGY:http://letitbit.net/downloa....ar.html
|
|
| |
gooooliath | Dátum: Szombat, 2010-01-16, 20:09 | Üzenet # 13 |
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Állapot: Offline
| szia gábor!!![color=yellow] sikeressen fel telepitettem a GZM 7et..azaz h telepitettem volna,mert végül rá jöttem h nem tudom hogyan kell...meg a tetejében olvastam h 1 giga ram kell neki minimum..na akkor én ki is estem a játékból startban....irj h mi az igasság....
|
|
| |
[HRA]hungaryblitz | Dátum: Szombat, 2010-01-16, 20:57 | Üzenet # 14 |
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Állapot: Offline
| OKÉS TELEPÍTÉSI SEGÉDLET: bárhonnan is töltötted le lennie kell nyolc darab cab fájlnak és egy msi fájlnak az msi a telepítő bár eléggé el lett barmolva, ezért csináljátok a következőt és akkor tuti menni fog: bármely könyvtárba telepítheted vagy kibonthatod a cab fájlokat egy a lényeg az összes gzm....pak fájlt a blitzkrieg/run/data mappába kell tenni az ailogic.dll fájlt pedig felül kell írni, ezt a run mappában találod. Fontos hogy csak a BK1 alapverzióval működik rendesen és ebből is ki kell pucolni minden más kiegészítőt, térképet, mindent amit a data mappába tettél, valamint a modok többsége sem biztos hogy használható lesz. Ezért célszerű egy tiszta új telepítést megtenni úgy hogy más mappába telepíted a BK1-et például nem a program files mappába hanem simán a c:/ vagy d:/ gyökérkönyvtárba. A gépigényről meg annyit, ha a HRA-t tudtad játszani akkor ezt is. Az első benyomásaim vegyesek sőt igazából csalódás az egész, mert rengeteg a buta, bosszantó hiba. példa: A két repcsi végig egymáson repül.
|
|
| |
gooooliath | Dátum: Vasárnap, 2010-01-17, 00:32 | Üzenet # 15 |
Őrmester
Csoport: Teszterek
Üzenetek: 27
Állapot: Offline
| ugy latom ittt sem változik az alap blitzkrieg csak fel tuningolódik..hisz ez a szövetséges elsö missio még az alapjátékból..a GZM 5.55 is igy müködött..müködik...ok akkor meg próbálom telepiteni ujra...üdwHozzáadva (2010-01-17, 00:32) --------------------------------------------- semmi...nem sikerül...pedig 1.2 es a blitzkrieg alap amire instalálom az az másolom...be másoltam a 8 db file-t, valamint volt még ott 3 darab mappa...music..movies ...textures..ezeket is át másoltam az az felül irattam... az alilogic is meg volt felül irtam..de semmi..mikor inditom ki dobja a blitzkrieg feliratot és lefagy....
|
|
| |
|