Nyitólap Profilom Regisztráció Kilépek Belépés
                                                                MAGYAR BLITZKRIEG OLDAL                                 

                                                                       Magyarország a hősök nemzete, Németország az erényt, Franciaország a szabadságot,
                                                                               Olaszország a dicsőséget képviseli a nemzetek sorában. Magyarország a hősiesség megtestesülése.
Victor Hugo


[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
A fórum moderátora: hungaryblitz, Rolesz  
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » HÍREK (A játékal és a modokkal kapcsolatos hírek)
HÍREK
[HRA]hungaryblitzDátum: Vasárnap, 2010-04-04, 20:55 | Üzenet # 31
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
oké a térképszerkesztőben tegyél az adott épület alá egy skript area-t ezt nevezd el mondjuk A-nak. a területe legyen akkora pontosan mint az épület.
Ekkor a következő script részletet illeszted be:

function ReinforcementA()
if GetNUnitsInArea(0, "A") < 1 then
LandReinforcement(101);
Suicide();
end;
end;

Ha ezt tovább akarod fejleszteni akkor lehet azt csinálni hogy csak egy adott egység aminek saját száma van váltja ki az erősítést:
ahol az adott egység száma 100. És ekkor ha az erősítés már megjött törlődik a 100-as egység az épületből, de az eredeti felállítási helyén kicsit később vagy esetleg más feltételhez kötve újra jön a 100-as egység így újra indulhat a ciklus.:

function ReinforcementA()
if GetNScriptUnitsInArea(100, "A") < 1 then
LandReinforcement(101);
RunScript("ReinforcementA2", 2000);
Suicide();
end;
end;

function ReinforcementA2()
DeleteReinforcement(100);
RunScript("ReinforcementA3", 2000);
Suicide();
end;

function ReinforcementA3()
LandReinforcement(100);
RunScript("ReinforcementA", 2000);
Suicide();
end;

 
[KwK]-Pz_VIDátum: Hétfő, 2010-04-05, 16:24 | Üzenet # 32
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Köszönöm a segítséget holnap mindenképp megpróbálom.

Hozzáadva (2010-04-05, 16:24)
---------------------------------------------
Ha nem pont ugyanakkora a Tools mint az épület az baj?

 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2010-04-05, 17:27 | Üzenet # 33
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
A dolog úgy működik hogy akkor indul a következő parancs, (egységek hívása) ha adott számú (1) egység eléri az "A" nevű területet.
na most ha a terület nem pont akkora mint az épület akkor amint az egység átlépte a terület határát elindul a parancs végrehajtás. Tehát ha azt akarod hogy úgy nézzen ki hogy az épületbe kell bemenni akkor a terület mindenképpen pontosan akkora legyen mint az épület. Ha kisebb az sem jó!
Egyébként milliméter pontosan úgy sem tudod csinálni mert az épületek nem mindegyike passzol az alaprácsra. Használd az illesztéshez a "Gird" kapcsolót. Ez megjeleníti az alaprácsot! wink
 
[KwK]-Pz_VIDátum: Hétfő, 2010-04-05, 18:41 | Üzenet # 34
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Kitüntetések: 0
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Rendben kösz próbálgatni fogom majd egyszer csak sikerül. Épület nélkül is működik a parancs egyébként?
 
[HRA]hungaryblitzDátum: Hétfő, 2010-04-05, 19:05 | Üzenet # 35
RABSZOLGA
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 246
Kitüntetések: 0
Hírnév: 1
Állapot: Offline
igen
 
Fórum » MAGYAR FORUM » ÁLTALÁNOS FORUM » HÍREK (A játékal és a modokkal kapcsolatos hírek)
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Keresés:


 Copyright Hungaryblitz
by Gabgames